Please use a valid API Key افزایش قیمت محصولات فولادی تخت CIS - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

افزایش قیمت محصولات فولادی تخت CIS

قیمت کویل نورد گرم و کویل نورد سرد صادراتی کشورهای مستقل مشترک‌المنافع CIS در هفته منتهی به دوشنبه ۴ ژانویه افزایش یافت.

به گزارش فولادبان و به نقل از Fastmarkets؛ البته در دوره ارزیابی به دلیل تعطیلات سال نو، معاملات جدیدی شنیده نشده است. ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای کویل نورد گرم صادراتی CIS، فوب دریای سیاه، روز دوشنبه ۷۵۵ تا ۷۶۰ دلار در هر تن بود، در حالی که یک هفته قبل هر تن ۷۲۰ تا ۷۵۵ دلار بود.

در اوایل هفته گذشته، یک سفارش کویل نورد گرم صادراتی اوکراین به ترکیه انجام شده است که قیمت آن در حدود ۷۷۰ دلار در هر تن، cfr، معادل ۷۵۰ تا ۷۵۵ دلار در هر تن فوب بوده است. در اواخر هفته، قیمت‌های پیشنهادی کویل نورد گرم صادراتی کشورهای CIS به ۷۵۵ تا ۷۶۵ دلار در هر تن افزایش یافتند.

یک خریدار ترک درباره شرایط بازار گفت: تعطیلات سال نو به طور کامل به پایان نرسیده است، بنابراین من معتقدم جهت قیمت‌ها نیز هفته بعد، وقتی همه برگردند، مشخص می‌شود.

برخی از فعالان بازار اظهار داشتند که انتظار دارند قیمت‌ها همچنان افزایش یابد زیرا بازار فولاد چین سال را با افزایش قیمت آغاز کرده است. شاخص Fastmarkets برای کویل گرم نورد صادراتی، فوب بندر اصلی چین، در ۴ ژانویه ۶۶۰٫۹ دلار در هر تن بود که نسبت به ۶۵۵ دلار در هر تن در ۲۸ دسامبر افزایش نشان می‌دهد.

فعالان بازار گفتند هیچ فعالیت تجاری در بازار کویل نورد سرد گزارش نشده است اما آنها انتظار دارند قیمت کویل نورد سرد به حدود ۸۲۵ تا ۸۳۵ دلار در هر تن فوب برسد.

بر اساس نشانه‌های بازار، ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای کویل نورد سرد صادراتی CIS، فوب دریای سیاه، ۸۲۵ تا ۸۳۵ دلار در هر تن در ۴ ژانویه بود که نسبت به قیمت‌های ۸۲۵ تا ۸۳۰ دلار در هر تن در ۲۹ دسامبر روند افزایشی نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors