جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 آذر 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دستورالعمل اجرایی شیوه‌نامه هنوز تأیید نشده است/ جلسه دوم کارگروه تخصصی فولاد؛ روز شنبه

رئیس هیات مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران ضمن تاکید بر این نکته که متن پیش‌نویس دستورالعمل اجرایی منتشرشده مربوط به شیوه‌نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد هنوز تایید نشده است، از برگزاری جلسه دوم بررسی این آیین‌نامه در معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت در روز شنبه خبر داد.

احمد رضوی نیک

به گزارش فولادبان؛ عصر سه‌شنبه بسیاری از چشم‌ها در بازار فولاد به معاونت امور معادن و صنایع معدنی ساختمان خیابان سمیه بود تا تصمیم نهایی کارگروه تخصصی فولاد درباره آیین‌نامه اجرایی شیوه‌نامه ابلاغ‌شده از سوی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گرفته شود. اما به نظر می‌رسد که در این جلسه مشورتی، خبری از تصمیم‌گیری نهایی نبوده است و فقط یک پیش‌نویس از دستورالعمل اجرایی شیوه‌نامه به هر کدام از حاضران در جلسه ارائه شده تا تشکل‌های صنفی مختلف نظر خود را درباره آن اعلام کنند و در جلسه بعدی نظرات اعضای کارگروه تخصصی فولاد در این زمینه بررسی شود.

امروز نیز پیش‌نویس این آیین‌نامه در کانال خبری کامودیتی در پیام‌رسان تلگرام منتشر شد و ما نیز به سراغ رئیس هیات مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران رفتیم تا نظر وی را درباره پیش‌نویس منتشرشده جویا شویم. احمد رضوی نیک نیز در این‌باره به خبرنگار فولادبان گفت: در جلسه مشورتی و کارگروهی که روز سه‌شنبه در وزارت صمت برای مشورت در زمینه اجرای شیوه‌نامه اخیر دولت برگزار شد، آقای اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت یک دستورالعمل اجرایی را برای شیوه‌نامه تدوین کرده بودند که در آن جلسه آن را ارائه دادند.

وی افزود: مفاد این دستورالعمل نسبت به شیوه‌نامه ابلاغ‌شده اولیه متفاوت است، اما هنوز نیاز به چکش‌کاری دارد و برخی اعضای زنجیره فولاد نسبت به این آیین‌نامه معترض هستند و در اولین جلسه بررسی آن نیز این پیش‌نویس به تأیید نرسید و بنابراین می‌توان گفت پیش‌نویس منتشرشده هنوز قطعی نشده است.

رئیس هیات مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران در پایان تصریح کرد: البته این پیش‌نویس در جلسه بعدی کارگروه تخصصی فولاد که روز شنبه از ساعت 14 در وزارت صمت برگزار خواهد شد، مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نتیجه نهایی برای آقای نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور فرستاده شود و در نهایت با اعمال نظر ایشان، آیین‌نامه اجرایی شیوه‌نامه دوباره برای مرحله اجرا به وزارت صمت بازمی‌گردد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors