Please use a valid API Key حباب قیمت مقاطع می ترکد/قیمت میلگرد باید به ۸ هزار و ۸۰۰ برسد - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

حباب قیمت مقاطع می ترکد/قیمت میلگرد باید به ۸ هزار و ۸۰۰ برسد

سرپرست وزارت صمت از ترکیدن حباب قیمت مقاطع فولادی خبر داد.

جعفر سرقینی، سرپرست وزارت صمت در مصاحبه با خبرنگار فولادبان در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: ابطال شدن معاملات هفته گذشته شمش در بورس کالا مسئله‌ای غیرعادی بود زیرا عرضه‌کنندگان پیش‌پرداخت کمتری در نظر گرفته بودند و لذا خریداران برای خرید شمش به بورس کالا هجوم آورده بودند؛ متوسط قیمت پایانی میانگین موزون شمش روز گذشته 9 هزار و 40 تومان بود.

وی افزود: با این وجود، عرضه محصولات در بورس منظم شده است. با توجه به اینکه عرضه‌ها در بورس کالا متوقف بود، قیمت مقاطع فولادی بالا رفت. در حال حاضر، قرار است هر هفته 105 هزار تن شمش روی تابلوی معاملات بورس کالا قرار گیرد. به همین ترتیب، میلگرد هم به صورت هفتگی و منظم عرضه خواهد شد تا قیمت‌های محصولات کاهش یابد.

سرپرست وزارت صمت درباره قیمت مقاطع فولادی تصریح کرد: قیمت میلگرد قبل از آخرین عرضه شمش در بورس کالا، 8 هزار و 800 تومان کشف شد که قیمت واقعی آن است و باید منتظر اعلام قیمت‌های امروز باشیم اما مطمئن هستیم که قیمت مقاطع در سطح بازار هم متعادل خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors