القایی های متخلف به تعزیرات معرفی می شوند

عضو انجمن فولادبان گفت اگر تولیدکنندگان شمش القایی 40 درصد محصول خود را در بورس کالا عرضه نکنند به تعزیرات معرفی می شوند.

عضو انجمن فولاد در خصوص مصوبه عرضه 40 درصد شمش القایی ها در بورس کالا به فولادبان گفت:برای اجرای این مصوبه  شرکت های القایی باید در سامانه بهین یاب ثبت نام کنند و کد بورسی بگیرند و مراحل ثبت نام انجمن مثل ضمانت نامه ها و غیره را انجام بدهند.

رضا شهرستانی با بیان اینکه القایی ها بعد از دریافت آهن اسفنجی تنها یک ماه برای عرضه شمش خود در بورس کالا فرصت دارند، گفت:  .سال های قبل تعداد کارخانه های القایی ما کم بود و قراضه هم به مقدار مناسب در بازار وجود داشت برای همین بحث آهن اسفنجی برای تولید کنندگان شمش القای از اهمیت خیلی زیادی  برخوردار نبود ولی با کمبود قراضه در بازار تولید کنندگان القایی به سمت آهن اسفنجی آمدند و این موضوع اهمیت پیدا کرد.

عضو انجمن فولاد در مورد ضمانت اجرایی مصوبه عرضه شمش القایی در بورس تاکید کرد: اگر شرکت های تولید القایی به تعهدات خود مبنی بر عرضه در بازار بورس کالا عمل نکنند سهمیه آهن اسفنجی از آنها قطع خواهد شد و تعزیرات با آنها برخورد خواهد کرد.اگر شرکت های تولید کننده آهن اسفنجی به کارخانه های تولید شمش القایی مواد اولیه ندهند این نیز نوعی تخلف است و تعزیرات می توانند به این موضوع ورود پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *