جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعتراض عملی به تصمیمات فولادی وزارت صمت

در حالی که شنبه گذشته   81 هزار  تن محصولات فولادی در بورس کالا عرضه شده بود تولیدکننده ها امروز هیچ محصولی عرضه نکردند.

به گزارش فولادبان ، بررسی ها نشان می‌دهد به دلیل ابطال شدن معاملات در هفته گذشته کشف قیمت محصولات برای معاملات این هفته وجود نداشته و این موضوع مشکلات زیادی را برای عرضه محصولات فولادی به وجود آورده است.  

یک مقام آگاه در این باره به فولادبان گفت: با توجه به شرایط بد موجود و ابطال پی در پی معاملات ممکن است عرضه ای فولادی بورس کالا تا یک هفته متوقف شود.  

رویه وزارت صمت در ابطال معاملات به علت عبور از سقف قیمت تعیین شده باعث اعتراض فعالان این صنعت شده معاون معدنی وزارت صمت گفته به زودی رویه ابطال معاملات ابطال خواهد شد!! سرپرست وزارت صمت هم امروز از جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار برای بررسی مسائل بازار فولاد خبر داده است.

در حالی که انتظار می رفت با آمدن سرپرست جدید رویکرد دستوری و رانتی  وزارت صمت تغییر کند، این وزارت خانه در روز چهارشنبه هفته گذشته  هفت معامله از 9 عرضه را ابطال کرد تا بازهم موضوع ضرر زدن به سهامداران شرکت‌های فولادی و متضرر ساختن مصرف‌کنندگان از طریق ابطال معاملات و انباشت تقاضای بیشتر و در نتیجه التهاب بیشتر در بازار فولاد، همچنان ادامه پیدا کند.

برخی کارشناسان معتقدند اگر سرپرست جدید وزارت صمت قصد ادامه اینگونه اقدامات مانند قبل را داشته باشد هم تولید کنندگان با مشکل مواجه خواهند شد و هم بورس کالا که مرکز کشف قیمت محصولات محسوب می‌شود اعتبار خود را از دست خواهد داد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors