جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دلار به کانال 16 هزار تومان برگشت/افزایش نرخ سنا

پس از جهش ناگهانی عصر دیروز نرخ دلار در بازار آزار تهران، امروز دلار هم در سامانه سنا 370 تومان افزایش پیدا کرد. این در حالی است که قیمت سکه نیز همچنان رو به رشد است و بار دیگر به کانال 7 میلیون تومانی نزدیک می‌شود.

به گزارش فولادبان، نرخ دلار که دیروز عصر با رشد ناگهانی در بازار آزاد مواجه شد و حتی دقایقی به بالاتر از 17 هزار تومان رسید، امروز در چند ساعتی که از آغاز معاملات می‌گذرد، با شیب ملایمی افزایش پیدا کرده است. هم‌اکنون (ساعت 12 سه‌شنبه 23 اردیبهشت) دلار در بازار آزاد تهران با رقم 16 هزار و 750 تومان فروخته می‌شود که این رقم، افزایش 150 تومانی این ارز را نسبت به پایان معاملات روز گذشته نشان می‌دهد. در حال حاضر همچنین نرخ دلار در سامانه سنا نیز با افزایش 370 تومانی نسبت به پایان معاملات دیروز، به 16 هزار و 466 تومان رسید. هم‌اکنون دلار در بازار سلیمانیه و هرات نیز به ترتیب با قیمت 17 هزار و 300 و 16 هزار و 770 تومان معامله می‌شود. نرخ دلار سلیمانیه نسبت به پایان معاملات روز گذشته 40 تومان بالاتر رفته و دلار هرات در مقایسه با عصر دیروز تغییری پیدا نکرده است.

علاوه بر این، هم‌اکنون یورو نیز در بازار آزاد با 146 تومان افزایش نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 18 هزار و 156 تومان فروخته می‌شود. نرخ یوآن چین در بازار آزاد نیز با افزایش 21 تومانی تومانی نسبت به دیروز به رقم 2 هزار و 439 تومان رسیده است. لیر ترکیه نیز نسبت به روز گذشته 24 تومان افزایش یافته و اکنون با نرخ 2 هزار و 468 تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. نرخ امروز ریال عمان در بازار آزاد نیز با افزایش 409 تومانی نسبت به دیروز به 44 هزار و 700 تومان رسیده است. امروز درهم امارات نیز با افزایش 46 تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته در بازار آزاد 4 هزار و 718 تومان قیمت خورده است.

همچنین امروز قیمت هر اونس طلا نیز در بازار جهانی نیز با افزایش 15/0 درصدی نسبت به پایان معاملات دیروز به یک هزار و 702 دلار و 1 سنت رسیده است. در ایران هم هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز نسبت به روز گذشته 78/1 درصد افزایش یافته ست و با قیمت  699 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود. تمام سکه بهار آزادی نیز هم‌اکنون با افزایش 22/2 درصدی نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 6 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است. سبد نفت خام اوپک در بازارهای جهانی نیز بدون تغییر نسبت به پایان معاملات دیروز با رقم 22 دلار و 71 سنت معامله می‌شود.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors