جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صادرات بیلت روسیه به فیلیپین افزایش یافت

تازه ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولادی نشان می دهد: روسیه، بزرگترین تامین کننده شمش فولادی  به بازار فیلیپین در سال 2021 بود اما پس از حمله روسیه به اوکراین، حرکت در این مسیر تجاری دشوار شد.

صادرات بیلت روسیه به فیلیپین افزایش یافت اخبار فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، روسیه، بزرگترین تامین کننده شمش فولادی به بازار فیلیپین  در سال 2021 بود اما پس از حمله روسیه به اوکراین در اواخر فوریه، حرکت در این مسیر تجاری دشوار شد.

در این میان، خریداران فلیپینی به دنبال راه‌هایی برای آوردن بیلت روسیه در شرق دور بدون استفاده از دلار آمریکا بودند. در این باره یک تاجر بزرگ چینی گفت که برخی از خریداران فیلیپینی به تغییر پرداخت اعتبارنامه از یوان چین برای بستن معاملات استفاده کردند.

همچنین یک تاجر بیلت مطرح کرد: حتی شنیده شده که برخی از معاملات سال آینده با استفاده از واحد پول پزو فیلیپین بسته می‌شود. البته منابع هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام بانک این تراکنش را انجام خواهد داد، ارائه نکردند. فیلیپین 260 هزارو 62 تن مواد نیمه کاره روسیه را وارد کرد.

براساس داده های رسمی فیلیپین، در سه ماهه سوم سال 2022 ، 30.8 درصد سالانه نسبت به 198  هزار و 754 تن در مدت مشابه سال 2021 افزایش یافته است.

ارزیابی فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت بیلت استاندارد 5SP  سی اف ار مانیلا  545 تا 550 دلار به ازای هر تن گزارش شد که این نرخ نسبت به قبل 25 دلار به ازای هر تن افزایش یافت. این محصول در هفته گذشته با قیمت 520 تا 525  دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors