جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 31 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بی ثباتی مدیریتی مانع مهم توسعه صنعت فولاد

کارآفرین و فعال بخش خصوصی صنعت فولاد گفت: متاسفانه تغییرات مدام مدیریت ها در بخش کلان این صنعت و بی ثباتی سیاست ها لطمات زیادی به صنعت زده است.

بی ثباتی مدیریتی مانع مهم توسعه صنعت فولاد اخبار فولاد

محمود اسلامیان درگفتگو با فولابان درباره رفع موانع تولید صنعت فولاد افزود:بنده سالها در صنعت فولاد خدمت کرده ام اما بارها وبارها دیده ام  این صنعت به کارآفرینی بی توجهی زیادی داشته است ،کارآفرینی باید تبدیل به ارزش شود و مسئولان و قوای سه گانه همگی به  صنعتکاران کارآفرین این حوزه احترام بگذارند.

اسلامیان با انتقاد از قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی تصریح کرد: ما نباید تجربیات گذشته صنعت را بارها تکرار کنیم ، تعیین قیمت دستوری یا دولتی در محصولات فولادی تجربه ناموفقی در 40 سال گذشته بوده و نوعی رانت برای افراد خاص ایجاد کرده است که عده ای تیلیاردر و عده ای مفلس شده اند و یک ریال هم به جیب مردم نرفته است ، قیمت را باید به مکانیزم بازار سپرد.

وی با تاکید بر ثبات سیاستهای وزارت صمت در محصولات فولادی افزود: قوانین ما باید باثبات باشد یک روز نخوابیم بیدار شویم و بگوییم چقدر حجم صادرات خوب بوده و روز بعد جلوی صادرات را بگیریم ، باید از این تصمیمات خلق الساعه ، روزانه و ماهانه و فصلی در این صنعت پرهیز شود و برای تعرفه صادراتی محصولات فولادی ، چندین سال تعریف ثابت شود نه اینکه تعرفه ها دایما در تغییر باشند و مجوزهای صادراتی هم با این تغییر تعرفه ها ،تغییرکنند.

این فعال حوزه صنعت فولاد تغییر دایمی مدیریت ها را به ضررصنعت فولاد دانست و گفت: متاسفانه دیده شده به افرادی که  تجربه و دانش زیادی در این صنعت ندارند بالاترین پستها داده می شود ولی این انتصابات ضرر زیادی به فعالان و صنعت راهبردی فولاد می زند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors