گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه؛

افت و خیز شاخص‌های بورسی در پایان معاملات/ شاخص فلزات ۳۰ هزار واحد ریخت

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 4 اردیبهشت 1403 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، در پایان بازار امروز که با تداوم اقبال خریداران به کوچک‌ها و افت قیمتی بزرگان سپری شد، حقیقی‌ها ۴۱ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند و ارزش معاملات خرد در محدوده ۵٫۱ همت باقی ماند. همچنین ارزش کل معاملات امروز بازار ۸ هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان بود که از این مبلغ ۵ هزار و ۸۶ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم است. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات چهارمین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات ۱۳ هزار و ۴۲۱ واحد افت داشت و به ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات یک هزار و ۳۲۱ واحد افزایش یافت و در ارتفاع ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت ۳۰ هزار و ۵۲۰ واحدی، رقم یک میلیون و ۹۳۵ هزار و ۹۸۲ واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«فملی»،«شپنا»،«نوری»،«شبندر»،«وغدیر»و«وبملت» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «وتوسر»،«کپشیر»،«وصنا»،«شگل»و«خزامیا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «دامین»،«چکاپا»،«تکمبا»،«کگاز»و«دتماد» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *