جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 بهمن 1402 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راه‌اندازی مرحله دوم بندر شهید بهشتی چابهار

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با دو بخش خصوصی بزرگ مذاکره کرده و به توافق رسیده ایم و طی یک کنسرسیوم با حضور بخش خصوصی داخلی و خارجی، راه اندازی مرحله دوم بندر شهید بهشتی چابهار را پیش خواهیم برد.

راه‌اندازی مرحله دوم بندر شهید بهشتی چابهار اخبار

به گزارش فولادبان، علی اکبر صفایی گفت: در سواحل مکران پروژه ای که در طول ۱۵ سال گذشته سازمان بنادر مدنظر قرار داده، فاز نخست بندر چابهار بود که انجام شده و فقط تجهیزات خاص بندری باقی مانده است.

صفایی ادامه‌داد: در فضای کسب و کار، بندر چابهار دارای سرویس های مستقیم است و کشتی به صورت مستقیم از چین و هند به چابهار می آید و کالا به برخی بنادر کوچک منتقل می شود.

وی با تاکید بر اینکه کسب و کار بندر چابهار در ۲ سال اخیر رونق یافته و شاهد بیش از چهار میلیون تن عملکرد هستیم، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی در مورد راه اندازی فاز دوم بندر چابهار دستور داده است و در همین راستا با ۲ بخش خصوصی بزرگ مذاکره کرده و به توافق رسیده ایم و طی یک کنسرسیوم با حضور بخش خصوصی داخلی و خارجی، کار را پیش خواهیم برد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه خرید تجهیزات بندری در بندر چابهار در دست اقدام است، اعلام کرد: قرارداد با مجموعه هندی ها به اتمام رسیده و منتظر حضور مسوولان هندی برای امضای قرارداد هستیم.

صفایی در مورد رونق بنادر کوچک نیز گفت: بندر خمیر کاملا راه اندازی شده است، بندر سیریک نیز راه اندازی شده و منتظر افتتاح است، همچنین بندر اروندکنار راه اندازی و تحویل شده و در مورد بسیاری از بنادر کوچک دیگر نیز تامین امکانات انجام شده است.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors