جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 13 بهمن 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز شنبه هفتم بهمن ماه، ۴۲ هزار و ۷۴۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳۴ درصد آن، یعنی ۱۴ هزار و ۹۴۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۶ هزار و ۵۵۴ ریال است.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه هفتم بهمن

در معاملات روز شنبه هفتم بهمن ۱۴۰2، از ۸۴۶ هزار و ۲۷۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۷۴۲ هزار و ۵۲۱ تن یعنی معادل ۵۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۴۲ هزار و ۷۴۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳۴ درصد آن، یعنی ۱۴ هزار و ۹۴۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۶ هزار و ۵۵۴ ریال است.

همچنین، ۲ هزار و ۶۸۹ تن از حجم عرضه شده میلگرد کلاف، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۷۶ هزار و ۹۸۷ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان میلگرد آلیاژ ، به میزان ۳۰ هزار و ۶۵۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۴ درصد آن با قیمت ۲۷۸ هزار و ۷۵۰ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۹۸ درصد از تیرآهن با قیمت میانگین موزون ۲۹۷ هزار و ۷۲۷ ریال معامله شد.

همچنین، ۳۷ درصد از یک هزار و ۳۵۰ تن ورق سرد خودرو، با قیمت میانگین موزون ۳۳۹ هزار و ۷۲۸ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۱۵هزار تن سنگ آهن دانه بندی با قیمت میانگین موزون ۱۶ هزار و ۵۵۰ ریال به فروش رسید که برابر با ۸ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

در ادامه، ۱۰۰ درصد ازسنگ آهن کلوخه و ۳۳ درصد کنسانتره سنگ آهن به ترتیب با قیمت میانگین موزون ۹ هزار و ۵۳۰ و ۳۶ هزار و ۹ ریال معامله شدند.

در پایان، تنها ۵ درصد از حجم کل عرضه شده گندله سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۴۸هزار و ۴۶۲ ریال معامله شد .

ریز معاملات روز یکشنبه هففتم بهمن

در معاملات روز یکشنبه هشتم بهمن ۱۴۰2، قرار بود، ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۱۰۰ هزار تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۲ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۵۰ ‌هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۳۰ هزارتن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۴۳ هزار و ۹۵۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، گندله سنگ آهن که ۵۰ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۵۰ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۳۸ هزار و ۵۰۰ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

ریز معاملات روز دوشنبه نهم بهمن

در معاملات روز دوشنبه نهم بهمن ۱۴۰2، قرار بود، ۲۲۷ هزار و ۱۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۲۲۷ هزار تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۰٫۰۴ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۶۵ ‌هزار تن شمش بلوم، ۳۱۳ هزار و ۳۳۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۹۱ هزار و ۸۱۷ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تختالC که ۳۷ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۵۵ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۲۱ هزار و ۳۰۰ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۵۳ ‌‌هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای تختال SMثبت شد که ۳ هزار تن بیشتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

در ادامه، ۱۰ هزار تن ورق سرد Bبه تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۱۲ و ۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۴۰ هزار و ۵۲۰ ریال بود.

همچنین، ۸ هزار و ۵۰۰ تن ورق رنگی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۷ هزار و ۶۵۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت.

علاوه بر این، ۷ ‌‌هزار و ۵۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق قلع اندود ثبت شد که ۶۵۰ تن از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

ریز معاملات روز سه‌شنبه دهم بهمن

در معاملات روز سه‌شنبه دهم بهمن ۱۴۰2، از ۵۸ هزار و ۲۵۲ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۲۵ هزار و ۷۵۲ تن یعنی معادل ۴۵ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲ هزار و ۴۰ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن، یعنی ۲ هزار و ۴۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۳۷ هزار و ۷۷۱ ریال است.

همچنین، ۲ هزار و ۹۱۲ تن از حجم عرضه ناودانی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۴۶ هزار و ۲۰۷ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ورق سرد B ، به میزان ۸ هزار و ۵۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۸۷ درصد آن با قیمت ۳۴۰ هزار و ۵۲۰ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۲۸ درصد از ورق قلع اندود با قیمت میانگین موزون ۵۹۶ هزار ریال معامله شد.

همچنین، ۲۲ درصد از ۱۲ هزار و ۵۵۰ تن ورق گالوانیزه G، با قیمت میانگین موزون ۳۹۱ هزار و ۹۲۸ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

در پایان، تنها ۳۳ درصد از حجم کل عرضه شده کنسانتره سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۳۵ هزار و ۸۱۸ ریال معامله شد .

ریز معاملات روز چهارشنبه یازدهم بهمن

در معاملات روز چهارشنبه یازدهم بهمن ۱۴۰2، از ۲۲۳ هزار و ۷۲۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و بورس کالا، ۱۱۸ هزار و ۳۴۲ تن یعنی معادل ۵۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۸۱ هزار و ۳۱ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵۱ درصد آن، یعنی ۹۳ هزار و ۶۲۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۲۳ هزار و ۶۰۷ ریال است.

همچنین، ۱۶ هزار و ۲۲ تن از حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۳۹ هزار و ۶۴۳ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ورق گرم ، به میزان ۱۷ هزار و ۳۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۵۰ درصد آن با قیمت ۲۹۱ هزار و ۸۳۴ ریال به فروش رفت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors