گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – دوشنبه 9 بهمن ماه؛

رنگ قرمز معاملات در بورس تهران/ شاخص فلزات 5 هزار واحد کاهش یافت

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 9 بهمن 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، ارزش کل معاملات امروز بورس تهران 287 هزار و 61 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 5 هزار و 243 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی است. گروه‌های انبوه سازی، خودرو و فلزات اساسی برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را به ثبت رساندند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات سومین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 7 هزار و 733 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 120 هزار و 294 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات یک هزار و 777 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 738 هزار و 660 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 5 هزار و 422 واحدی، رقم یک میلیون و 643 هزار و 227 واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«شپنا»،«وغدیر»،«شستا»،«وبملت»،«رمپنا»و«فملی» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «ولصنم»،«قمرو»،«کمنگنز»،«وایران»و«تکمبا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «واعتبار»،«چفیبر»،«سصفها»،«لبوتان»و«برکت» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *