Please use a valid API Key رشد شاخص‌های بورس تهران در آغاز هفته/ شاخص فلزات 5 هزار واحد رشد کرد - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – شنبه 7 بهمن ماه؛

رشد شاخص‌های بورس تهران در آغاز هفته/ شاخص فلزات 5 هزار واحد رشد کرد

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 7 بهمن 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، در بورس تهران خروج پول از درآمد ثابت همچنان ادامه دارد؛ به گونه‌ای که امروز 650 میلیارد پول حقیقی از درآمد ثابت‌ها خارج شد. همچنین گروه‌های انبوه سازی، فلزات اساسی و خودرو برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات اولین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 3 هزار و 363 واحد رشد داشت و به 2 میلیون و 126 هزار و 855 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 5 هزار و 412 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 733 هزار و 377 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 4 هزار و 819 واحدی، رقم یک میلیون و 648 هزار و 93 واحد را نشان داد.

نمادهای «فملی»،«حکشتی»،«فولاد»،«ثفارس»،«پارس»،«صبا»و«شستا» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «غشاذر»،«کطبس»،«کسعدی»،«ولپارس»و«ولکار» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «سپید»،«اتکام»،«سنیر»،«لوتوس»و«سیلام» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors