Please use a valid API Key ارتقا روابط تجاری ایران و ترکیه تا ۳۰ میلیارد دلار - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ارتقا روابط تجاری ایران و ترکیه تا ۳۰ میلیارد دلار

رئیس جمهور گفت: هدف‌گذاری جمهوری اسلامی ایران، ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی با ترکیه به میزان ۳۰ میلیارد دلار است که این هدف با توجه به ظرفیت‌های موجود دو کشور، قابل دستیابی است.

به گزارش فولادبان، آقای رئیسی، امروز چهارشنبه، پیش از سفر به ترکیه، در فرودگاه مهرآباد تهران، اظهار داشت: این سفر به دعوت آقای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه انجام می‌شود و برای تشکیل هیئت عالی مشترک ایران و ترکیه و همچنین، مذاکرات در روابط دو جانبه، به‌ویژه در حوزه اقتصادی و تجاری، عازم این کشور می‌شوم.
رئیس جمهور، ترکیه را کشور مسلمان، همسایه و شریک تجاری و اقتصادی مهم جمهوری اسلامی ایران، عنوان و تصریح کرد: هدف‌گذاری ما ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی کشورمان با ترکیه به ۳۰ میلیارد دلار است که با ظرفیت‌های موجود دو کشور، این رقم قابل دستیابی است.
آقای رئیسی گفت: اسناد مهمی در این سفر به امضا می‌رسد که نشان از اراده دو کشور برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی است.
رئیس جمهور در پایان با توجه به عضویت ایران و ترکیه در سازمان‌های بین‌المللی، مانند اکو و پیمان شانگهای، گفت: امیدوارم که همکاری‌های دو جانبه، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با انجام این سفر، توسعه پیدا کند و موضوعاتی که در سفر قبل آقای اردوغان به ایران به بحث و گفتگو گذاشته شد، تثبیت شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors