جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار اکتشافات معدنی 02 بهمن 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

صدور ۸۵ پروانه بهره‌برداری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از صدور ۸۵ پروانه بهره برداری در استان خبر داد.

صدور ۸۵ پروانه بهره‌برداری در کهگیلویه و بویراحمد اخبار اکتشافات معدنی

به گزارش خبرگزاری فولادبان، مهدی حمیدی امروزدر نشست کارگروه تعامل ملی فعالیت‌های معدنی با منابع طبیعی آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آب و معدن سبب آبادانی می‌شود، چرا که حوزه معدنی موجب جذب سرمایه گذار می‌شود و هر یک شغل در حوزه معدنی سبب ایجاد ۱۷ شغل مستقیم در زیر دست خود می‌شود.

مدیرکل دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت گفت: در دولت سیزدهم این تعامل بین دو دستگاه بی سابقه بوده است و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بخش معدن، این تعاملات در راستای اجرای منویات معظم له تداوم خواهد داشت و هدف این است که در این گونه جلسات مشکلات فراروی معدن کاران بر اساس هم افزایی دو طرف رفع شوند.

حمیدرضا قنبری، مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه این بوده است که نگاه تعاملی و نگاهی که زمینه ساز توسعه استان بوده و هم عرصه مراتع کشوری که متعلق به این کشور است، به عنوان زیرساخت و منشأ بستر زندگی خود ما به خوبی مدیریت شود.

امیرتیمور موسویان، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمدهم در این جلسه گفت: ۸۵ فقره پروانه بهره برداری معدن، ۱۶ پروانه اکتشاف و ۱۶ گواهی کشف در این استان صادر شده است.

وی با اشاره به جایگاه مهم کارگروه تعامل ملی افزود: تمام تلاش بر این بوده است که محرومیت زدایی استان به خصوص در حوزه معدن رفع شود و افزایش تعامل بین دو مجموعه صمت و منابع طبیعی را شاهد باشیم.

موسویان با اشاره به اینکه این زمینه‌ها می‌تواند توسعه متوازن را برای بخش معدن و حوزه توسعه فعالیت‌های معدنی و ایجاد ارزش افزوده و نهایتاً زنجیره ارزش اقتصادی بعد از فرآوری معادن ایجاد کند، گفت: برای توسعه فعالیت‌های صنعتی و معدنی در استان نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

محسن ضامن فر مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمدهم در این نشست گفت: این استان به خصوص در حوزه معدنی جای کار بسیاری دارد و امیدواریم استمرار این جلسات را در این استان داشته باشیم و خروجی آن‌ها توسعه معدن و صنایع معدنی و بهره برداری مطلوب از پتانسیل‌های معدنی باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors