گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – دوشنبه 25 دی ماه؛

افت معاملات بورس تهران/ شاخص فلزات اساسی 3 هزار واحد کاهش یافت

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 25 دی 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بورس تهران برخلاف اینکه معاملات امروز را با رنگ سبز آغاز کرد، در ساعات پایانی تغییر جهت داد و در روند نزولی قرار گرفت. در این راستا، گروه‌های خودرویی، انبوه سازی و فلزات اساسی برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را به ثبت رساندند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات سومین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 2 هزار و 291 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 194 هزار و 998 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات یک هزار و 535 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 766 هزار و 447 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 2 هزار و 648 واحدی، رقم یک میلیون و 673 هزار و 923 واحد را نشان داد.

نمادهای «وامید»،«شبندر»،«شپنا»،«خودرو»،«کگل»،«فولاد»و«حکشتی» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «ولپارس»،«پردیس»،«ولکار»،«دیران»و«آباد» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «خوساز»،«وتوس»،«لپارس»،«کاذر»و«خاذین» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *