در گفتگو با فولادبان ابراز شد؛

لزوم بازنگری ارائه خدمات مجموعه های دولتی و خصوصی به تولیدکنندگان فولاد

کارشناس فعال فولاد، اظهار کرد: تولیدهای نوآور و خلاق با ظرفیت بالا در حوزه فولاد، نیازمند یک سری تصمیم ها، مهارت و تخصص فنی در این زمینه است که امروزه در توان تولیدکنندگان فولاد ایران نیست.

بهمن احمدی، در گفتگو با فولادبان، نبود حمایت مجموعه های دولتی و خصوصی  به شرکت های فولادی را عامل ضعف تولیدکنندگان فولادی در کشور دانست و ادامه داد: امروزه سیاست های حاکمیتی در ایران یکپارچه نیست و هر مجموعه دولتی و خصوصی از دارایی گرفته تا بانک، بیمه، شرکت برق، گاز و… به صورت جزیره ای، تنها به فکر منافع خویش هستند و در راستای موفقییت مجموعه های معدنی و فولادی، قدم مثبتی بر نمی دارند.

وی در ادامه افزود:، تمام شعارهای حمایتی مجموعه های دولتی و خصوصی با یک دیگر هم‌خوانی ندارد و نظارت و کنترلی نیز در اینباره صورت نمی گیرد. از طرفی تولیدکنندگان فولادی هم نمی دانند که شکایت و اعتراض خود را چگونه و به چه روشی اجرایی کنند چراکه گوشی برای شنیدن انتقادات وجود ندارد.

به گفته این کارشناس، وجود تحریم ها بسیاری از شرکت های فولادی ایران را با چالش و مشکل مواجه کرده است و باعث شده این مجموعه ها برای حفظ ارتباط با بازارهای جهانی، محتاج کشورهای بی پایه و اساس باشند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *