جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 آذر 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ اخبار

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه بیستم آذر، برای ۲۱۷ ‌هزار تن شمش بلوم، ۳۲۷ هزار و ۳۹۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۸۳ هزار و ۱۲۲ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز یکشنبه نوزدهم آذر

در معاملات روز یکشنبه نوزدهم آذر ۱۴۰2، از ۳ هزار و ۱۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۲ هزار و ۱ تن یعنی معادل ۶۶ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳ هزارو ۱۳ تن میلگرد کلاف در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶۶ درصد آن، یعنی ۲ هزار و یک تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۲ هزار و ۵۷۵ ریال است.

ریز معاملات روز دوشنبه بیستم آذر

در معاملات روز دوشنبه بیستم آذر ۱۴۰2، قرار بود، ۳۱۸ هزار و ۵۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۲۸۰ هزار تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۳ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۲۱۷ ‌هزار تن شمش بلوم، ۳۲۷ هزار و ۳۹۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۸۳ هزار و ۱۲۲ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، ورق رنگی که ۶ ‌هزار و ۵۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، تنها به میزان ۵۵۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۴۷۷ هزار و ۵۹۷ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۸ ‌‌هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق سرد B ثبت شد که ۲ هزار و ۵۰۰ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات کمتر بود.

در ادامه، ۳ هزار تن ورق گالوانیزه Gبه تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۵۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۴۱۳ هزار و ۳۹۵ ریال بود.

همچنین، ۵ هزار تن ورق قلع اندود در دسترس مشتریان قرار گرفت و تقاضای بالای ۵ هزار و ۵۵۰ تن برای آن وجود داشت.در پایان، ۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت به تابلوی معاملات راه یافت و۱۲ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۴۴ هزار و۸۶۷ ریال می‌باشد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه بیست و یکم آذر

در معاملات روز سه‌شنبه بیست و یکم آذر ۱۴۰2، از و ۲۰ هزار و ۱۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۷ هزار و ۱۵۰ تن یعنی معادل ۳۵ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۰ هزارو ۱۵۰ تن ورق گالوانیزه G در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳۵ درصد آن، یعنی ۷هزار و ۱۵۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۱۲ هزار و ۶۵۴ ریال است.

ریز معاملات روز چهارشنبه بیست و دوم آذر

در معاملات روز چهارشنبه  بیست و دوم آذر ۱۴۰2، از و ۲۶۴ هزار و ۸۵۲ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۲۰۹ هزار و ۵۰۸ تن یعنی معادل ۷۱ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۹۰ هزار و ۲۵۸ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳۲ درصد آن، یعنی ۶۲ هزار و ۶۰۳ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۹ هزار و ۸۸۹ ریال است.

همچنین، ۱۴ هزار و ۷۲۲ تن از حجم عرضه شده تیرآهن ، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۲۰ هزار و ۲۴۱ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ناودانی، به میزان یک هزار و ۳۶۶ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال خوب مشتریان صد درصد آن با قیمت ۲۱۰ هزار و ۸۱۱ ریال به فروش رفت.همچنین، ۹۱ درصد از ۲ هزار و ۷۰ تن نبشی، با قیمت میانگین موزون ۲۱۱ هزار و ۹۴۳ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۹۰۰ تن ورق گرم با قیمت میانگین موزون ۲۶۲ هزار و ۲۵۱ ریال به فروش رسید که برابر با ۴٫۵ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors