گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته نزولی قیمت سکه

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت سکه در پایین‌ترین قیمت به 28 میلیون و 653 هزار تومان رسید.

ریز معاملات روز شنبه 27 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۶۳۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۲۷۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۹۷ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹ هزار تومان رشد قیمت داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۸۰ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 28 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه،حول و حوش ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۲۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۱۴۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۸۱۴ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸عیار ریزش ۶ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۸۰ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 29 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۹۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۶۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸عیار ۱۳ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۷۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 30 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۲۳۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۱۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۷ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸عیار افزایش ۲۳ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۸۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 1 آذر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۶۵۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۱۰۳ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸عیار افت ۱۱ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و یک دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه 2 آذر ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۹۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۳ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۶۵۳ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸عیار رشد ۱۲ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۲۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۹۶ دلار معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *