جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته صعود قیمت سکه تا کانال 31 میلیون تومان

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته صعود قیمت سکه تا کانال 31 میلیون تومان اخبار

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت سکه در بالاترین قیمت به 31 میلیون و 301 هزار تومان رسید.

ریز معاملات روز شنبه 15 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۴۳۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۸۰۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۴۷ هزار تومانی رشد، با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۸۳۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 16 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۳۳۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش یک‌میلیون و ۱۱۵ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۰ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۰ هزار تومان رشد، با قیمت ۲ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۸۳۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 17 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۶ هزار و ۳۱۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۱ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۰ هزار تومان رشد، با قیمت ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۸۴۹ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌‌شنبه 18 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۲ هزار و ۴۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵ هزار و ۵۸۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش یک‌میلیون و ۶۹۷ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۹۹۲ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۶ هزار تومان افت، با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۸۵۶ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 19 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهارشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۳۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۲۰۷ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۱ هزار تومان افت، با قیمت ۲ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۸۷۲ دلار معامله شد

ریز معاملات روز پنجشنبه 20 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۴۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۶۹۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۲۰۷ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۳۰۴ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با یک هزار تومان افت، با قیمت ۲ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۸۸۲ دلار معامله شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors