جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – دوشنبه 20 شهریور ماه؛ 

روند نزولی شاخص کل بورس در سومین روز متوالی/ کاهش 6 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی 

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 20 شهریور 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز بازار سرمایه برخلاف دقایق ابتدایی که با روند مثبت آغاز به کار کرد، در روند منفی به کار خود پایان داد؛ در این راستا، در طول معاملات بورس، رنگ قرمز و سبز در شاخص کل با یکدیگر رقابت تنگاتگی داشتند که در نهایت، رنگ قرمز در این شاخص حاکم شد. از طرفی، با توجه به معاملات صورت گرفته در روز جاری، می‌توان گفت ارزش معاملات همچنان در روند خوبی قرار ندارد به گونه‌ای که امروز رقم آن حتی به 4 هزار میلیارد تومان نرسید. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات سومین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 976 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 122 هزار و 651 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 778 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 715 هزار و 443 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 6 هزار و 465 واحدی، رقم یک میلیون و 575 هزار و 843 واحد را نشان داد.

نمادهای «فملی»،«خبهمن»،«فولاد»،«خودرو»،«وبملت»،«وغدیر»و«تاصیکو» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «خبهمن»،«وتوس»،«وبهمن»،«قشهد»و«غالبر» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «شسینا»،«سقاین»،«سصفها»،«کسرام»و«فنوال» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors