بازار لندن قرمز شد/ تداوم ریزش قیمت میلگرد

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، معاملات با کاهش قیمت ها روبرو بود. در این میان ورق گرم چین با رشد ناچیز خود مانع از یکدست قرمز شدن بازار شد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش 3.5 دلاری نسبت به روز قبل (افت 0.6 درصدی)، با قیمت 579 دلار و 50 سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 558 دلار و 50 سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افت 2 دلاری ( کاهش 0.3 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش 1.5 دلاری (افت 0.3 درصدی) با قیمت 374 دلار و 50 سنت، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با افت 2 دلاری و با نرخ 363 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از کاهش 0.5 درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با کاهش 13 دلار و 69 سنت و افت (1.7 درصدی ) و با نرخ 779 دلار و 57 سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نیم دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ 550 دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افزایش 0.09 درصدی دارد.

بازار لندن قرمز شد/ تداوم ریزش قیمت میلگرد اخبار

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *