جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 29 مرداد 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
سرپرست سازمان توسعه تجارت اعلام کرد:

استقرار رایزن بازرگانی ایران در سائوپائولو

سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: رایزن بازرگانی کشورمان در برزیل انتخاب شده و به زودی در سائوپائولو مستقر می‌شود. این نخستین رایزن بازرگانی کشور در آمریکای لاتین محسوب می‌شود و امیدواریم در کنار مرکز تجاری کشورمان، بتواند به توسعه تجارت با برزیل و کشور‌های منطقه کمک کند.

استقرار رایزن بازرگانی ایران در سائوپائولو اتحادیه ها و انجمن های فولاد

به گزارش فولادبان، مهدی ضیغمی، سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برنامه‌های مدون این سازمان برای توسعه تجارت با برزیل گفت: تجارت با برزیل اهمیت زیادی برای کشور دارد و تعدد برگزاری همایش‌های مختلف گویای این امر است.

وی افزود: در مجموع تجارت با کشور‌های آمریکای لاتین به علت بعد مسافت، لجستیک، نبود خط کشتیرانی، دسترسی مستقیم و مسایل مالی دشوار است و همین سبب شده تا بازرگانان کمتر به سمت این کشور‌ها بروند.

ضیغمی تاکید کرد: سیاست سازمان توسعه تجارت افزایش گروه‌های کالایی صادراتی و همچنین بازار است و به همین علت برای ما تجارت با آمریکای لاتین اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه صادرات به برزیل در مقابل واردات از این کشور شرایط مناسبی ندارد، خاطرنشان کرد: حضور نداشتن ایران در بازار برزیل به رقبا کمک کرده تا جای خود را در این بازار باز کنند. به همین منظور، سازمان برنامه‌های خاصی را دنبال می‌کند که یکی از آن‌ها اعزام رایزن بازرگانی به برزیل است.

سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در برزیل انتخاب شده است و به زودی در سائوپائولو مستقر می‌شود گفت: این اولین رایزن بازرگانی کشور در آمریکای لاتین محسوب می‌شود و امیدواریم در کنار مرکز تجاری ما بتواند به توسعه تجارت با برزیل و کشور‌های منطقه کمک کند.

وی همچنین از برنامه راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی به برزیل خبر داد و گفت: برنامه جدی برای حمایت از حضور و شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی برزیل داریم. این حمایت متفاوت از حمایتی خواهد بود که از حضور در نمایشگاه‌های کشور‌هایی می‌شود که حضور مستمر در آن‌ها داریم.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors