گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

رکود بازارهای میلگرد و بیلت امارات به دلیل انتظار برای اعلام قیمت‌های جدید

تازه ترین گزارش از بازار جهانی فولاد از رکود بازارهای میلگرد و بیلت امارات به دلیل انتظار برای اعلام قیمت‌های جدید حکایت دارد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، با توجه به انتظار اعلام قیمت‌های جدید میلگرد در بازار داخلی در یک هفته اخیر بازارهای بیلت و میلگرد در امارات متحده عربی راکد گزارش شدند.

در این راستا، تولیدکنندگان میلگرد داخلی به طور معمول قیمت‌های جدید خود را در حدود بیستم هرماه اعلام می‌کنند و بزرگترین تولیدکننده کشور، امارات استیل ارکان قیمت محصولات ماه آگوست را در تاریخ 20 ژوئیه (29 تیر ماه 1402) را بدون تغییر اعلام کرد.

بازار داخلی میلگرد

امارات استیل ارکان میلگرد را با قیمت 2هزار و 450 درهم (667 دلار) به ازای هر تن cpt ابوظبی و 2هزار و 458 درهمم به ازای هر تن cpt دوبی و شمال امارات و یا 2هزار و 442 درهم به ازای هر تن exw برای محصولاتی که در ماه آگوست تولید می‌شوند.

معاملات محصول امارات استیل ارکان با قیمت 2هزار و 370 تا 2هزار و 373 درهم به ازای هر تن exw انجام شدند، و دیگر کارخانه‌های امارات متحده عربی در طول هفته‌های اخیر، میلگرد را با قیمت 2هزار و 175 تا 2هزار و 230 درهم به ازای هر تن فروختند، البته طی 7 روز اخیر، به دلیل عدم قطعیت قیمت‌های جدید، بازار راکد گزارش شد.

براساس ارزیای هفتگی فست‌مارکتز، قیمت میلگرد فولادی، بازار داخلی، exw امارات متحده عربی بین 2 هزار و 175 درهم تا 2 هزار و 373 درهم به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود.

واردات بیلت

در طیک هفته اخیر قیمت جدیدی برای بیلت صادراتی به امارات متحده عربی شنیده نشد و ارزیابی هفتگی قیمت برای این محصول با شیوه معاملاتی cfr جبل علی در بازه 490 تا 500 دلار به ازای هر تن ثابت باقی ماند.

واردات میلگرد

در طول هفته اخیر به دلیل ثبات قیمت میلگرد در بازار داخلی، قیمت جدیدی برای ورادات میلگرد به امارات متحده عربی گزارش نشد.

براساس ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز، قیمت میلگرد فولاد، واردات، cfr جبل علی، امارات متحده عربی607 دلار به ازای هر تن شنیده شد که این نرخ حاکی از ثبات نسبت به هفته پیش است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *