جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 23 مرداد 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

آغاز به کار سامانه مرکز آموزش اتاق اصناف ایران

قرارداد نهایی همکاری بین اتاق اصناف ایران و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) به‌منظور راه‌اندازی سامانه مرکز آموزش و پژوهش اتاق اصناف ایران و با هدف ارتقای محیط کسب‌وکارها امضا شد.

آغاز به کار سامانه مرکز آموزش اتاق اصناف ایران اتحادیه ها و انجمن های فولاد

به گزارش فولادبان، قرارداد نهایی همکاری بین اتاق اصناف ایران و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) به‌منظور راه‌اندازی سامانه مرکز آموزش و پژوهش اتاق اصناف ایران و با هدف ارتقای محیط کسب‌وکارها امضا شد.

در این نشست حسین طاهرمحمدی، رئیس اتاق اصناف ایران گفت: جامعه صنفی کشور ظرفیتی بالقوه دارد که می‌توان با همراهی و همیاری، بستر قدرتمندی را در حوزه آموزش برای بیش از 3 میلیون فرد صنفی در کشور ایجاد کرد.

ویافزود: همچنین در حوزه تشکل‌های صنفی جامعه هدف بزرگی با 8 هزار اتحادیه صنفی داریم که هر اتحادیه بین پنج تا هفت نفر را شامل می‌شود و در نتیجه می‌توان گفت نزدیک به ۵۰ هزار نفر در اتحادیه‌ها فعال هستند، بنابراین یک جامعه صنفی بسیار منسجم و یکپارچه داریم و افق پیش‌روی ما افق بسیار کلانی است.

طاهرمحمدی تصریح‌کرد: استمرار این همکاری ‌می‌تواند موجب بهره‌برداری دو طرف شود و امیدواریم با باز شدن باب همکاری مشترک، شاهد دگرگونی در حوزه آموزش کشور باشیم و امید داریم این همکاری تداوم داشته باشد و سطح کیفی آموزش حوزه صنفی را به طور شایانی ارتقا یابد.

در ادامه «حسین مهویدی» مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مگفا گفت: مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) زیر نظر وزارت صمت فعالیت دارد و توسعه راهکارها و راهبردهای فناوری اطلاعات به‌ویژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت را عهده‌دار است.

وی بیان‌داشت: خرسندیم که این فرصت در حوزه یادگیری و آموزش الکترونیک توسط فعالان صنفی ایجاد شده است و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را در این حوزه ارائه داده و هر دو سوی قرارداد از این همکاری منتفع شوند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors