پایان سبز رنگ معاملات هفتگی بازار لندن/ افزایش نامحسوس قیمت ورق گرم آمریکا

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، معاملات با افزایش قیمت ها روبرو بود. در این میان ورق گرم آمریکا با سقوط به کانال 700 دلاری به ماه فوریه بازگشن و با قیمت 6 ماه قبل خود مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش 7 دلاری نسبت به روز قبل (رشد 2.1 درصدی) با قیمت 572 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 557 دلار و 50 سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد 2.5 دلاری ( افزایش 0.5 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش 2 دلاری نسبت به روز قبل و رشد (1.0 درصدی) با قیمت 372 دلار و 50 سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با رشد 4.5 دلاری و با نرخ 361 دلار و 50 سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از افزایش 1.1 درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با افزایش 44 سنت و رشد (0.09 درصدی ) و با نرخ 792 دلار و 83 سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با 4.5 دلار افت قیمتی همراه بود و با نرخ 554 دلار و 50 سنت به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش 1.8 درصدی دارد.

پایان سبز رنگ معاملات هفتگی بازار لندن/ افزایش نامحسوس قیمت ورق گرم آمریکا اخبار بازار جهانی فولاد ورق گرم

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *