رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل اعلام کرد:

اعزام هیات تجاری ایران به برزیل

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل گفت: رییس مرکز تجاری ایران در برزیل در همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران در حال برنامه‌ریزی برای اعزام هیات تجاری بزرگ به این کشور در ماه مهر امسال است.

به گزارش فولادبان، فخرالدین عامریان اظهار داشت: در یک ماه گذشته با انجام مکاتبات و اعلام فراخوان به شرکت‌های خصوصی، نیمه دولتی و دولتی انجام شده است.

رئیس مرکز تجاری ایران در برزیل گفت: در این گروه تجاری تاکنون بازرگانان و تعدادی از شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در گروه‌های کالایی مختلف شامل کشاورزی، معدن، خشکبار، پتروشیمی و فعالان استارتاپی آمادگی خود را اعلام کردند.

وی تصریح‌کرد: برگزاری جلسات B ۲ B با شرکت‌های متناظر، بازدید از فرصت‌های تجاری با توجه به گروه‌های کالایی که در هیات حضور دارند و دیدار با مقامات حوزه اقتصاد و تجارت برزیل، از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این هیات در برزیل است.

عامریان تاکید کرد: پس از گذشت سال‌های متمادی از اعزام آخرین هیات تجاری رسمی ایران به برزیل، اعزام این هیات نقطه عطفی برای ترمیم و تقویت روابط تجاری دوجانبه است و انتظار داریم تا موافقت‌نامه‌ها و تفاهم نامه‌های متعددی را پیش رو داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تجاری ایران در برزیل درصدد خواهد بود به صورت متقابل در یک سال آینده برنامه ریزی برای حضور یک هیات برزیلی را در ایران فراهم کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *