سقوط دسته جمعی بازار لندن/ معاملات پایان هفته کاهشی شد

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، معاملات با ریزش قیمت‌ها روبرو بود. در این میان، میلگرد بیشترین کاهش قیمت را در بین دیگر مقاطع مهم فولادی تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش 22 دلاری نسبت به روز قبل (افت 3.9 درصدی) با قیمت 557 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 579 دلار و 50 سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افت 2.5 دلاری ( کاهش 0.4 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش 7 دلاری، نسبت به روز قبل و افت (1.8 درصدی) با قیمت 363 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افت 2 دلاری و با نرخ 372 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از کاهش 0.5 درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر و با نرخ 888 دلار و 26 سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با 0.5 دلار افت قیمتی همراه بود و با نرخ 548 دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش 0.09 درصدی دارد.

سقوط دسته جمعی بازار لندن/ معاملات پایان هفته کاهشی شد اخبار

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *