جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 23 تیر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ عینک فولادی قیمت شمش فولاد, قیمت فولاد آلیاژی, قیمت فولاد در بورس کالا, قیمت میلگرد در بورس

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه نوزدهم تیر ماه، برای ۱۶۴ ‌هزار و ۸۵۰ تن شمش بلوم، ۱۸۳ ‌هزار و ۴۸۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۹۹ هزار و۸۱۳ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه هفدهم تیر ماه

در معاملات روز شنبه هفدهم تیر ماه ۱۴۰2، قرار بود، یک میلیون و ۸۹۶ هزار و ۳۲۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که  ۷۶۳ هزار و ۶۲۵ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۶۰ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای یک‌هزار و ۵۰۰ تن شمش بلوم، یک‌هزار و ۴۵۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۹۴هزار و ۲۰۱ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، میلگرد ساده صنعتی که ۹۹۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲۲ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۹۴ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، یک‌‌هزار و ۴۲۵ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد آلیاژی ثبت شد که ۹۲۵ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

در ادامه، ۳۰۰ تن ناودانی به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲۵ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۴۲ هزار و ۹۴ ریال بود.

همچنین، تقاضای ۶ هزار و ۳۴۸ تنی برای ۹۴۳ تن تیرآهن روی تابلوی معاملات ثبت شد.

امروز حجم راه یافته به تابلوی معاملات ورق سرد خودرو ۶۵۰ تن بود و ۶۰۰ تن تقاضا برای این محصول رقم خورد.

با این حال، برای ۳۰۰ تن ورق سرد لوازم خانگی، یک‌هزار و ۳۰۰ تن تقاضا از سوی خریدار وجود داشت. در طول معاملات قیمت میانگین  ۳۱۵ هزار و ۵۰۲ ریال برای این محصول رقم خورد.

علاوه بر این، ۱۷۰ هزار تن تقاضا برای کنسانتره سنگ آهن راه یافته به تابلوی معاملات ثبت شد.

همچنین، ۴۵۰ هزار تن گندله سنگ آهن در دسترس مشتریان قرار گرفت اما فقط ۳۲۴ هزار تن تقاضا برای آن وجود داشت.

در پایان، ۱۳۷ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی به تابلوی معاملات راه یافت و ۱۸۲ هزار و ۶۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۲۱ هزار و ۶۷۳ ریال می‌باشد.

ریز معاملات روز یکشنبه هجدهم تیر ماه

در معاملات روز یکشنبه هجدهم تیر ماه ۱۴۰2، از ۲۱ هزار و ۶۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۲۰ هزار و ۴۰۰ تن یعنی معادل ۹۴ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۶۵۰ تن ورق سرد خودرو در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶۱ درصد آن، یعنی ۴۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۲۴ هزار و ۱۵۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشت.

همچنین، ۹۵ درصد یعنی معادل ۲۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت توسط مشتریان با قیمت میانگین موزون ۱۳۱هزار و ۸۰۰ ریال خریداری شد.

ریز معاملات روز دوشنبه نوزدهم تیر ماه

در معاملات روز دوشنبه نوزدهم تیر ماه ۱۴۰2، قرار بود، ۲۳۴ هزار و ۳۳۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که  ۲۰۰ هزار و ۲۵۰ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۵ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۶۴ ‌هزار و ۸۵۰ تن شمش بلوم، ۱۸۳ ‌هزار و ۴۸۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۹۹ هزار و۸۱۳ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تختال C که ۲۱ هزار و ۴۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۱۹۱ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۴ هزار و ۵۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق رنگی ثبت شد که ۲ هزار و ۴۵۰ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

در ادامه، ۲ هزار تن ورق سرد B به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و یک هزار و ۲۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۱۵ هزار و ۶۶۲ ریال بود.

همچنین، تقاضای ۸۵۰ تنی برای ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G روی تابلوی معاملات ثبت شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه بیستم تیر ماه

در معاملات روز سه‌شنبه بیستم تیر ماه ۱۴۰2، از ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۴ هزار و ۸۰۰ تن یعنی معادل ۲۵٫۳ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، یک ‌هزار و ۲۰۰ تن ورق رنگی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۲٫۵ درصد آن فروش رسید، ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۶۲ هزار و ۳۸۱ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشت.

همچنین ۶۰۰ تن از حجم عرضه شده ورق قلع اندود، مورد معامله قرار گرفت. این محصول با همان قیمت پایه اولیه ۴۹۶ هزار و ۸۲۴ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، تمامی ۵۰۰ تن ورق گرم b با قیمت میانگین موزون ۲۲۶ هزار و ۱۷۶ ریال به فروش رسید که از افت ۴۲٫۹ درصدی آن نسبت به قیمت پایه حکایت دارد.

در پایان در معاملات امروز بورس کالا ۳ هزار و ۵۵۰ تن ورق گالوانیزه G، با قیمت ۴۳۸ هزار و ۷۱۳ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه بیست ویکم تیر ماه

در معاملات روز چهارشنبه بیست و یکم تیر ماه ۱۴۰2، رار بود، ۴۸۰ هزار و ۲۸۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که  ۱۴۵ هزار و ۲۶۳ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۷۰ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۱۶ ‌هزار و ۵۵۹ تن میلگرد ، ۹۶ ‌هزار و ۳۰۲ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۳۸ هزار و ۸۶۲ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، نبشی که ۸۹۵ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان یک‌هزار و ۵۴۷ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۲۱ هزار و ۸۴۹ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۳۷۵ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ناودانی ثبت شد که یک‌هزار و ۶۵۰ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات کمتر بود.

در ادامه، ۱۴ هزار و ۵۸۴  تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۳۳ هزار و ۷۲۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۳۰ هزار و ۲۷۲ ریال بود.

در پایان، ۱۲ هزار تن ورق گرم به تابلوی معاملات راه یافت و ۵۲۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۵۳ هزار و ۳۰۷ ریال می‌باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors