گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ از ثبات تا ریزش قیمت دلار، طلا و سکه در بازار

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در هفته اخیر در کانال 49 هزار تومان ثابت بود اما در ادامه به کانال 48 هزار تومان سقوط کرد. در همین حال، قیمت سکه هم وارد کانال 28 میلیونی تومانی شد. معاملات طلا گرمی هم با ثبات قیمتی مواجه شد و تا کانال دو میلیون و 300 هزار تومانی افزایش پیدا کرد.

ریز معاملات روز شنبه هفدهم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۳۱۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۱۱۶ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۷۸۴ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش ۳ تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۷۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۱۹ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز هجدهم یازدهم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۵۰ هزار تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۸۷۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۶۰ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۸۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افت ۲۵ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۵۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۵ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز نوزدهم دوازدهم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۸۲۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۶۶۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۴۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افت ۳ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۴۸ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۱۵ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه بیستم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۱۱۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۳۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افت ۲۰ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۲۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۳۶ دلار معامله شد.

 ریز معاملات روز چهارشنبه بیست و یکم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش حول و حوش ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۳۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۴۷ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با رشد ۳۴ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۴۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۳ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه بیست و دوم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش 49 هزار و 250 تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت 55 هزار و 20 تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، 41 هزار و 258 تومان اعلام شد.
قیمت سکه امامی با افزایش 100 هزار تومانی، بر روی رقم 28 میلیون و 301 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار، با کاهش یک هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و 354 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 960 دلار معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *