Please use a valid API Key ثبت سفارس خریداران کویل ورق گرم اروپا با قیمت‌های کف - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

ثبت سفارس خریداران کویل ورق گرم اروپا با قیمت‌های کف

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از علاقه خریداران کویل ورق گرم اروپا به ثبت سفارش محصول حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، خریداران کویل ورق گرم اروپا، درحالی که قیمت‌ها به کف رسیده‌اند، شروع به ثبت سفارش برای شارژ ذخایر خود کردند.

در همین حال، تولیدکنندگان محصول در شمال اروپا از تغییر نگرش در میان توزیع‌کنندگان و تجارت‌خانه‌های فولادی در روزهای اخیر سخن به میان آوردند و با سفارشات زیادی برای کویل با تحویل ماه سپتامبر مواجه شدند. نماینده یک کارخانه در این باره بیان کرد: به نظر می‌رسد قیمت‌ها به کف رسیده باشند و خریداران به ثبت سفارش کویل علاقه‌مند شدند.

البته تولیدکنندگان تمایلی به کاهش قیمت‌ها نداشتند و برخی اظهار داشتند که در فکر افزایش قیمت هستند. بنابر گزارشات، یک کارخانه ایتالیایی در آغاز ماه ژوئن، کویل ورق گرم را حدود 660 یورو (721 دلار) به ازای هر تن با تحویل به آلمان  می‌فروخت که اخیرا قیمت این محصول را به 670 تا 680 یورو رساند و گفته می‌شود که برای محصول با تحویل ماه سپتامبر معاملاتی انجام شده است.
براساس گفته منابع بازار، کارخانه ثانویه‌ای در ایتالیا به دنبال فروش کویل ورق گرم تحویل آلمان، تولید ماه ژوئیه با قیمت 700 یورو به ازای هر تن بود، این درحالی است که قیمت پیشنهادی خریدارن کمی پایین‌تر از این سطح قیمتی بود.
در همین حال، پیشنهادات قیمتی کارخانه‌های شمال اروپا در بازه 680 تا 710 یورو به ازای هر تن exw گزارش شدند، البته خریداران قیمت متعارف این محصول را حدود 660 تا 680 یورو برآورد کردند. یک تاجر در شمال اروپا در این باره مطرح کرد: کارخانه‌ها هنوز مشغول مذاکرات معامله برای نیمه دوم سال با بخش خودروسازی هستند که درحال حاضر اولیت به حساب می‌آید.
معاملات با خریداران بازار نهایی در نیمه نخست سال 2023 با قیمت حدود 800 یورو به ازای هر تن انجام شدند. برخی کارخانه‌ها برای نیمه دوم سال قیمت حدود 900 یورو در نظر گرفته‌اند.
این درحالی است که خریداران بازار نهایی انتظار دارند که معاملات در سطح قیمتی مشابه معاملات نیمه نخست سال 2023 انجام شوند.
براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، شاخص قیمت کویل ورق گرم فولادی، بازار داخلی، exw شمال اروپا 679.75 یورو به ازای هر تن محاسبه شد که این نرخ در مقایسه با روز گذشته 5 یورو کاهش نشان می‌دهد.
آخرین ارزیابی قیمت این محصول حاکی افت 12.25 یورویی نسبت به هفته قبل و رشد 98.17 یورویی در مقایسه با ماه پیش است.
همچنین شاخص قیمت کویل ورق گرم، بازار داخلی، exw ایتالیا 652 یورو به ازای هر تن بود که این نرخ نشان از کاهش 4.25 یورویی نسبت به روز قبل دارد. نرخ معامله این محصول در روز قبل 656.25 یورو بود.
شاخص قیمت ایتالیا برای این محصول در مقایسه با هفته پیش و ماه قبل به ترتیب افت 8 و 92.17 یورویی را نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors