Please use a valid API Key تحلیل هفتگی بازار آهن به روایت فعال بازار/ ثبات قیمت‌ها در بازار آهن و فولاد  - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار آهن به روایت فعال بازار/ ثبات قیمت‌ها در بازار آهن و فولاد 

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران گفت: با وجود اینکه خبرها در رابطه با مذاکرات سیاسی مثبت پیش می‌رود و از طرفی، بنا بر گزارش کارشناسان تقاضای آهن و فولاد در بازار بیشتر بود اما ثبات قیمتی در بازار آهن برقرار است.

محمدصادق چیت ساز در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار آهن اظهارداشت: با وجود اینکه خبرها در رابطه با مذاکرات سیاسی مثبت پیش می‌رود و از طرفی، بنا بر گزارش کارشناسان تقاضای آهن و فولاد در بازار بیشتر بود اما ثبات قیمتی در بازار آهن برقرار است. در این راستا، قیمت میلگرد آجدار A3 هرکیلوگرم ۲۵ هزار تومان با ارزش افزوده قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: همچنین در این هفته قیمت تیرآهن ۱۴ هر شاخه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، تیر آهن نمره ۱۶ هر شاخه ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و تیرآهن نمره ۱۸ هر شاخه ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار تهران قیمت‌گذاری شده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران تصریح کرد: در این هفته ورق گرم در ابعاد ۶x۱/۵ متر به ضخامت‌های ۳، ۴، ۵ و ۶ میلی‌متر در هر کیلوگرم ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان تحویل انبار تهران شد. همچنین قیمت شمش القایی هر کیلوگرم ۲۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

چیت ساز اظهارداشت: از طرفی، آهن نبشی به ضخامت‌های ۴، ۵ و ۶ هر کیلوگرم ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و آهن ناودانی نمرات ۱۴، ۱۶ و ۱۸ هر کیلوگرم ۲۹ هزار تومان در بازار تهران نرخ گذاری شده است.

به گفته وی، قیمت هر کیلوگرم قوطی و پروفیل جهان پروفیل پارس با ورق ۲ میلی‌متر فولاد مبارکه ۳۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. بر همین اساس، قیمت تیر آهن ذوبی نمره ۱۴ با ۳۱ هزار تومان و نمره ۱۶ نیز با ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم تحویل انبارهای تهران شد.

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه در وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی و هیات رئیسه اتاق اصناف برگزار شد، مهلت ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی و استفاده از تبصره ماده ۱۰۰ به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید شد.

وی گفت: البته فصل تابستان اوج فعالیت‌های ساختمانی و خرید محصولات فولادی است و بازار فولاد با تقاضای بیشتری مواجه خواهد شد، لذا بازار آهن برای تامین موجودی، کالای بیشتری در اختیار خواهد گرفت که اثر آن در هفته آینده در بازار مشاهده خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors