جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته افزایش قیمت‌ها در بازار بندرشانگ‌های

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت از افزایش قیمت‌ها در معاملات این هفته مقاطع مهم فولادی در این بورس دارد. البته در آخرین روز معاملاتی هفته، این بازار با افت قیمت فولاد ضد زنگ و میلگرد کلاف مواجه شد.

جزئیات معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دوشنبه 12 ژوئن

در معاملات روز دو‌شنبه 12 ژوئن 2023، ( بیست و دوم خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۳ یوانی، با قیمت ۳ هزار و ۵۹۶ یوآن به فروش رفت.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۷۶ یوآنی و افزایش ۰٫۵ درصدی، بر روی نرخ ۱۴ و ۵۰۵ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۱۵ یوآن رشد داشت و رقم ۳ هزار و ۷۴۲ یوآن را نشان می‌دهد که افزایش ۰٫۴ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۱۱۱ یوآنی و ۲٫۷ درصد رشد، با نرخ ۴ هزار و ۱۱۸ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 13 ژوئن

در معاملات روز سه‌شنبه 13 ژوئن 2023، ( بیست و سوم خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۵۰ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۶۴۶ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۱٫۳ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۵ یوآنی و افزایش ۰٫۰۳ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۵۱۰ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۵۱ یوآن افزایش یافت و به ۳ هزار و ۷۹۳ یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۱٫۳ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۲۸۶  یوآنی و ۶٫۹ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۴۰۴ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته افزایش قیمت‌ها در بازار بندرشانگ‌های اخبار قیمت میلگرد در بورس

ریز معاملات روز چهارشنبه 14 ژوئن

در معاملات روز چهارشنبه 14 ژوئن 2023، ( بیست و چهارم خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۲۹ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۵۵۹ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۰٫۸ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۲ یوآنی و کاهش ۰٫۰۱ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۳ هزار و ۴۲۷ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۳۸ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۷۰۶ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افت ۱٫۲ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۲۴۲ یوآنی و ۵٫۷ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۳ هزار و ۹۶۸ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته افزایش قیمت‌ها در بازار بندرشانگ‌های اخبار قیمت میلگرد در بورس

 ریز معاملات روز پنجشنبه 15 ژوئن

در معاملات روز پنجشنبه 08 در معاملات روز پنجشنبه 15 ژوئن 2023، ( بیست و پنجم خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد افزایش ۱۲ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۶۷۹ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۰٫۲ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با کاهش ۱۴۸ یوآنی و افت ۱٫۵ درصدی، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۴۶۹ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم هم در بازار بندر شانگ‌های، به نرخ ۳ هزار و ۸۱۷ یوآن رسید که نشان از رشد ۰٫۵ درصدی و افزایش ۲۱ یوآنی دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۴۳ یوآنی و افت ۰٫۹ درصدی نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و۱۸۹ یوآن معامله شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors