Please use a valid API Key واکاوی ابعاد تشکیل وزارت بازرگانی/ شاهد حذف رانت، امضاهای طلایی و فروش مجوز خواهیم بود - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به فولادبان عنوان کرد:

واکاوی ابعاد تشکیل وزارت بازرگانی/ شاهد حذف رانت، امضاهای طلایی و فروش مجوز خواهیم بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: می‌خواهیم درباره مدیریت وزارتخانه‌ای تصمیم بگیریم که مسئولیت حیاتی را عهده دار است.

حسین نوش آبادی در گفتگو با فولادبان با اشاره به موافقت خود برای تشکیل وزارت بازرگانی گفت: وضعیت آشفته بازار و نابسامانی حوزه بازرگانی و تجارت معضلات بخش صنعت و معدن و شرایط نگران کننده تولید و بی‌توجهی به اقتصاد مقاوتی نیازمند وزیری صالح و توانمند برای این وزارتخانه است.

وی تاکید کرد: مدیریت بازار و معیشت مردم و عدالت در توزیع کالاهای اساسی با ایجاد شبکه توزیع مناسب و شکسته شدن انحصار در روندها و فعال سازی سامانه‌های نظارت بر کالا و حذف انصار و مقابله با ویژه خواران و اصلاح ساختار تنظیم بازار و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا مورد انتظار مردم و مجلس است.

این نماینده مجلس یازدهم اظهارداشت: احیای واحدهای صنعتی و تولیدی و رفع مشکل واحدهای بحران زده و تامین مواد اولیه این کالاها باید سر لوحه کار وزیر جدید قرار گیرد.

نوش آبادی گفت: همچنین احیا و فعال سازی معادن کوچک و تنظیم بازار فولاد و فعال کردن دیپلماسی تجاری در وزارتخانه ها و توسعه نمایشگاه ها با مشارکت اتاق بازرگانی با حضور بخش خصوصی و توسعه صادرات و توسعه مبادلات مرزی و گسترش تجارت الکترونیک و پیشگیری از فساد اداری در زیر مجموعه این وزارتخانه و حذف رانت خواری و فروش مجوز و حذف امضای طلایی و کارسازی و استفاده از نیروهای جوان و متعهد به نظام و انقلاب باید در صدر برنامه های وزیر جدید باشد.

همچنین احیا و فعال سازی معادن کوچک و تنظیم بازار فولاد و فعال کردن دیپلماسی تجاری در وزارتخانه ها و توسعه نمایشگاه ها با مشارکت اتاق بازرگانی و با حضور بخش خصوصی، توسعه صادرات و توسعه مبادلات مرزی، گسترش تجارت الکترونیک و پیشگیری از فساد اداری، مقابله با رانت خواری و فروش مجوز، حذف امضای طلایی و کارسازی و استفاده از نیروهای جوان و متعهد به نظام و انقلاب باید در صدر برنامه های وزیر جدید باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: اگر وزارت صمت تفکیک شده و وظایف بخش بازرگانی و صنعت مشخص شود، از آسیب به حوزه تجارت داخلی و خارجی و معادن و تولید در صنایع جلوگیری خواهد کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors