جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 13 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد:

3 وزیر پیشنهادی پس از بازگشت رئیسی از سوریه معرفی می‌شوند/ معرفی وزیر بازرگانی بستگی به تصیمات مجلس دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه های صمت، آموزش و پرورش و جهادکشاورزی به زودی به مجلس معرفی می شوند.

3 وزیر پیشنهادی پس از بازگشت رئیسی از سوریه معرفی می‌شوند/ معرفی وزیر بازرگانی بستگی به تصیمات مجلس دارد اتحادیه ها و انجمن های فولاد اخبار دولت, سید محمد حسینی, معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش فولابدان، سید محمدحسینی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با معرفی وزرای پیشنهادی سه وزراتخانه به مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: دولت باید سه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش و صمت را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند، البته درباره وزارت بازرگانی نیز امید است که هفته آتی بررسی‌ لایحه دولت در مجلس انجام شود.

وی گفت: پس از آنکه دو فوریت لایحه ایجاد وزارت بازرگانی در جلسات گذشته مجلس به تصویب رسید، امیدواریم هفته آتی شاهد بررسی جزئیات آن در مجلس باشیم تا گزینه پیشنهادی این وزارتخانه نیز معرفی شود.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا ۴ وزیر پیشنهادی همزمان‌ به مجلس معرفی خواهد شد، بیان کرد: الزامی ندارد که هر ۴ وزیر با هم معرفی شوند اما بهتر است هرچه زودتر این اقدام صورت گیرد تا کابینه تکمیل شود.

وی همچنین درخصوص گمانه‌زنی‌های صورت گرفته مبنی بر جابه‌جایی افراد در دولت و احتمال انتخاب معاون اجرایی رئیس‌جمهور به عنوان یکی از وزرای جدید، بیان کرد: خیر، این‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌های افراد است و هیچ‌چیز هنوز قطعیت ندارد. امید است بعد از بازگشت رئیس‌جمهور از سفر سوریه این معرفی صورت بگیرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors