جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 11 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

کاهش تقاضای میلگرد در بازار داخلی چین+دلایل

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از کاهش تقاضای میلگرد در بازار داخلی چین حکایت دارد.

کاهش تقاضای میلگرد در بازار داخلی چین+دلایل اتحادیه ها و انجمن های فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، میزان تقاضای میلگرد در بازار داخلی چین در چند روز اخیر به صورت تدریجی کاهش یافت. به دنبال افت تقاضا، قیمت‌ها در این بازار سقوط کردند.

بازار داخلی

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت میلگرد، بازار داخلی، exw شرق چین بین 3 هزار و 680  تا 3 هزار و 700 یوآن (531 تا 534 دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی حاکی از کاهش 10 یوآنی نسبت به روز قبل است. این محصول قبلا در بازه قیمتی بین 3 هزار و 690 یوآن تا 3 هزار و 710 یوآن به ازای هر تن معامله می‌شد.

همچنیبن قیمت‌ها در مقایسه با هفته گذشته، 120 یوآن ریزش یافتند. براساس ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز، قیمت میلگرد، بازار داخلی، exw شمال چین بین 3 هزار و 700 یوان تا 3 هزار و 730 یوآن به ازای هر تن گزارش شد که این بازه قیمتی نسبت به هفته قبل، 150 یوآن کاهش نشان می‌دهد. این محصول در این مدت بین 3 هزار و 850 یوآن تا 3هزار و 880 یوآن به ازای هر تن معامله می‌شد.

در همین حال، خریداران سفارشات برنامه‌ریزی‌ شده خود را در آغاز هفته نهایی کردند و فروش میلگرد پیش از تعطیلات روز کارگر (28 آوریل تا 3 مه یعنی 8 تا 13 اردیبهشت ماه 1402) سقوط کرد.

درحالی که ذخایر میلگرد تا چندین روز پس از تعطیلات ماندگار خواهد بود، خریداران منتظر تغییرات قیمت‌ها پیش از شارژ ذخایر خود باقی ماندند.

در همین حال، میزان معاملات بازار کاهش یافت، زیرا فعالان بازار درباره وضعیت بازارها در دوران تعطیلات مطمئن نبودند.

علاوه بر این، اگر چیزی بر بازار کامودیتی تاثیر گذارد، معاملات فیوچرز فولادی چین نیز تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. یک تاجر در بازار شانگ‌های در این باره گفت: فعالان بازار به دلیل عدم قطعیت در چشم‌انداز بازار تصمیم گرفتند تا از بازار خارج شوند.

زمزمه بازار

با این حال، تاجر ثانویه‌ای در بازار شانگ‌های مطرح کرد: بسیاری از خریداران تصمیم گرفتند تا تعطیلات را زودتر از موعد آغاز کنند. من تنها 500 تن میلگرد فروختم. در طول چندین روز اخیر، میزان فروش حدود یک هزار تن در روز بود.

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت بیلت فولادی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، بازار داخلی، exw تانگ‌شان، شمال چین 3 هزار و 530 یوآن به ازای هر تن بود که این نرخ حاکی از افت 30 یوآنی قیمت به ازای هر تن در مقایسه با روز قبل است. این محصول در این مدت با قیمت 3 هزار و 560 یوآن به ازای هر تن معامله می‌شد.

بورس معاملات فیوچرز شانگ‌های

همچنین معاملات فیوچرز ماه اکتبر با قیمت 3 هزار و 660 یوآن به ازای هر تن انجام شدند که این قیمت در مقایسه با روز قبل، 31 یوآن کاهش نشان می‌دهد. قیمت توافقی معاملات این بورس قبلا 3 هزار و 691 یوآن به ازای هر تن گزارش شده بود.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors