Please use a valid API Key حرکت ایران به سمت و سوی تولید فولاد سبز/ دولتمردان در دستور کار قرار دهند - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
یک کارشناس صنعت فولاد در گفتگو با فولادبان خواستار شد؛

حرکت ایران به سمت و سوی تولید فولاد سبز/ دولتمردان در دستور کار قرار دهند

یک کارشناس صنعت فولاد گفت: فعالان سبز، دولت و صنعت به عنوان سه قطب اساسی موثر در حفظ و نگهداری محیط زیست در هر کشور هستند.

رامین راد در گفتگو با فولادبان با اشاره به لزوم حرکت به سمت و سوی تولید فولاد سبز، گفت: یکی از بزرگترین رخ دادهای اخیر توجه به صنعت سبز است که مورد توجه مسئولان و دوستداران محیط زیست قرار گرفته است.

وی گفت: گسترش روز افزون صنایع انسان باعث تخریب جدی کره‌ی زمین و محیط زیست تمام موجودات زنده خواهد شد و همان طور که مشخص است، انسان خواسته یا ناخواسته در حال تخریب و از بین بردن محیط زیست و طبیعت است.

به گفته این فعال بازار فولاد، باید دانست که صنایع سبز به صنایعی گفته می‌شود که در تولیدات خود روش‌های سازگار با محیط زیست را به کار می‌گیرند ومحصولات سازگار با محیط زیست تولید می‌کنند.

راد با تاکید بر اینکه یکی از کارهای بسیار مهمی که باید در صنعت فولاد انجام شود، اهمیت و در اولویت قرار دادن حفظ محیط زیست است، اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته بانک‌های خارجی از ابتدای سال جاری میلادی به صنایعی که باعث آلودگی محیط زیست شوند، تسهیلات ارائه نمی‌کنند که این خود نقطه قوتی در حفظ محیط زیست است.

وی بیان کرد: با وجود آلاینده های بسیار زیاد تولید کارخانجات صنعتی، دولت باید تولید سبز و صنعت سبز را در دستور کار خود قرار دهد تا علاوه بر حفظ زیست، بقای انسان نیز به خطر نیفتد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors