عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار شد؛

دولت برای رشد تولید، برق و گاز واحدهای تولیدی را قطع نکند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برای رشد تولید باید موانع برداشته شده و دولت باید از خود شروع کند، گفت: وزارتخانه‌های نفت و نیرو باید از قطع برق و گاز واحدهای تولیدی صرفه نظر و کسری خود را با احداث نیروگاه و پالایشگاه جبران کنند.

به گزارش فولادبان، جواد حسینی کیا اظهارداشت: برای رشد تولید باید موانع برداشته شده و دولت باید از خود شروع کند. در این راستا، وزارتخانه‌های نیرو و نفت باید از قطع برق و گاز واحدهای تولیدی صرفه نظر کرده و کسری خود را با  احداث نیروگاه و پالایشگاه جبران کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌ها باید براساس تکالیف قانونی 40 درصد منابع خود را به امر تولید و اشتغال اختصاص دهند، گفت: به تولید دانش بنیان باید اهتمام ویژه ای گردد و صدور مجوزها با سهولت در اسرع وقت انجام شود. در مبارزه با قاچاق کالا جدی تر برخورد شود، این اقدامات می‌تواند به رشد تولید کمک کند و فرمایش مقام معظم رهبری محقق گردد.

وی با تاکید بر اینکه برای مهار تورم نیازمند اهتمام جدی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد هستیم که در هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال گامی بلند و جدی بردارد، اظهار کرد: عدم آقایی دلار و ارز خارجی و تقویت ریال رسالت دیگر بانک مرکزی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته خود با مسئولان نظام بود.

حسینی کیا همچنین در تذکری خطاب به وزیر نفت گفت: محاسبه قیمت گاز خصوصا در مناطق سردسیر داد مردم را درآورده است. با آنکه رئیس جمهور اعلام بخشودگی 70 درصدی را داشتند اما ظاهرا اعمال نشده و نارضایتی اجتماعی به وجود آورده است. پیگیری و دستور جنابعالی برای حل این مشکل یک امر ضرروی است تا در حق مردم عزیز اجحاف نشود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *