بازار لندن یکدست سبز پوشید/ ثبات نرخ ورق گرم آمریکا

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی درمهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، تمام محصولات مهم فولادی در این بازار با افزایش قیمت مورد معامله قرار گرفتند. در این میان نرخ ورق گرم آمریکا ثابت باقی ماند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش 7.5 دلاری نسبت به روز قبل (رشد 0.9 درصدی)، با قیمت 764 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 706 دلار و 88 سنت، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش 88 سنتی، (رشد 0.9 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش 7 دلار، نسبت به روز قبل (رشد 1.5 درصدی) با قیمت 466 دلار و 50 سنت، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 430 دلار و 88 سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از رشد 38 سنتی، (افزایش 0.08 درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر با نرخ 840 دلار و 95 سنت منعقد شد که نسبت به روز قبل خود از رشد 11 دلار و 54 سنتی ( رشد 1.3 درصدی) حکایت دارد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ 638 دلار و 80 سنت به ازای هر تن معامله شد که نشان از رشد یک و 8 سنتی، (افزایش 0.2 درصدی) دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *