گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سبز رنگ معاملات؛ میلگرد کلاف در آستانه 5 هزار یوآنی شدن

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت از معاملات مقاطع فولادی با افزایش قیمت دارد. در این میان، نرخ میلگرد کلاف در تلاش برای 5 هزار یوآنی شدن است.

جزئیات معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 20 فوریه

در معاملات روز دو‌شنبه 20 فوریه 2023، (یکم اسفند ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۵۶ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۱۱۸ یوآن به فروش رفت که رشد ۱٫۳ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ هم در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۷۵ یوآنی و افزایش ۰٫۴ درصدی، بر رو ی نرخ ۱۶هزار و ۳۳۳ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۴۴ یوآن افزایش داشت و رقم ۴ هزار و ۲۱۵  یوآن را نشان می‌دهد که رشد ۱٫۵ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۵۱ یوآنی و ۱٫۵ درصد افت، با نرخ ۴ هزار و ۷۸۲ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 21 فوریه

در معاملات روز سه‌شنبه 21 فوریه 2023، ( دوم اسفند ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۵۷ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۱۷۵  یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۱٫۳ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۲۳۲ یوآنی و افزایش ۱٫۴ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۶ هزار و ۵۶۵ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۱۲  یوآن افزایش یافت و به ۴ هزار و ۹۳  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۰٫۲ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۸۶ یوآنی و ۱٫۷ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۱۷۵  یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سبز رنگ معاملات؛ میلگرد کلاف در آستانه 5 هزار یوآنی شدن اخبار

ریز معاملات روز چهارشنبه 22 فوریه

در معاملات روز چهار‌شنبه 22 فوریه 2023، ( سوم اسفند ۱۴۰۱)،  قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۱۳ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۱۸۸ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۰٫۳ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۱۱۴ یوآنی و افزایش ۶۳ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۶ هزار و ۶۷۹ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۱۸ یوآن افزایش یافت و به ۴ هزار و ۲۶۶  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۰٫۴  درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۵۳  یوآنی و۱٫۰ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۹۲۱ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سبز رنگ معاملات؛ میلگرد کلاف در آستانه 5 هزار یوآنی شدن اخبار

 ریز معاملات روز پنجشنبه 09 فوریه

قیمت متوسط میلگرد در معاملات روز پنجشنبه 23 فوریه 2023، ( چهارم اسفند ۱۴۰۱)، با افزایش ۱۳ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۲۰۱ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۰٫۳ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با کاهش ۱۰۰ یوآنی و افت  ۰٫۵ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۶ هزار و ۵۷۹ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۳ یوآن افزایش یافت و به ۴ هزار و ۲۶۹  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۰٫۰۷ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۵۴ یوآنی و ۱٫۵ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۹۷۵ یوآن معامله شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *