نزولی شدن قیمت کویل ورق گرم در بازار غرب میانه آمریکا

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از نزولی شدن قیمت کویل ورق گرم در بازار غرب میانه آمریکا حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت کویل ورق گرم در بازار غرب میانه آمریکا کاهش جزئی یافت، این درحالی است که کارخانه‌ها بر باقی ماندن قیمت‌ این محصول در سطوح بالا تاکید دارند.

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: شاخص قیمت کویل ورق گرم فولادی، فوب کارخانه غرب میانه آمریکا 41.75 دلار به ازای هر هاندردویت (835 دلار به ازای هر تن) محاسبه شد که این نرخ نسبت به روز قبل، 0.64 درصد کاهش و در مقایسه با هفته گذشته 1.51 درصد افزایش نشان می‌دهد. این محصول در این مدت به ترتیب با قیمت 42.02 و 41.13 دلار به ازای هر هاندردویت معامله می‌شد.

همچنین شاخص‌های به دست آمده از معاملات و پیشنهادات برای این محصول بین 42 تا 45 دلار به ازای هر هاندردویت برآورد شدند.

شنیده شده در بازار

با این حال، برخی منابع در بازار تاکید کردند: قطعی برق کارخانه‌ها، ذخیره محدود کنونی محصول در بازار اسپات را تشدید می‌کند. به گفته فعالان بازار، این محدودیت موجب کاهش تولید کارخانه‌ها و در نهایت افزایش قیمت‌ها در بازار خواهد شد. البته زمان آماده‌سازی محصول تا ماه مارس و آوریل گزارش شده است.

نقل قول روز

همچنین یک توزیع‌کننده در بازار بیان کرد: بازار دیگر به صورت تدریجی تغییر روند نخواهد داد. به محض اینکه کارخانه‌ها حس کنند قیمت‌ها حمایت می‌شوند، افزایش قیمت اعمال می‌کنند و همچنین به سرعت کاهش خواهند یافت. وی افزود: در حال حاضر در بازار قدرت وجود دارد. ممکن است قیمت‌ها بیش از زمان مورد انتظار ما بالا بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *