جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تحلیل یک کارشناس از روند هفتگی بازار سرمایه/ تداوم روند صعودی بورس با وجود نوسانات

یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: هفته آینده و حتی هفته‌های بعد با توجه به اینکه بازار نمی‌تواند فعلاً به روند صعودی اصلی خود بازگردد، حجم معاملات در محدوده میانگین هفته گذشته قرار می‌گیرد.

محمد بنیادی در گفتگو با فولادبان در خصوص تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: با توجه به روند هفته جاری بازار، به نظر می‌رسد بورس هفته آینده روند متعادلی را تجربه کند.

وی گفت: در هفته آینده حرکت اکثر شاخص‌های مختلف رو به بالا خواهد رفت. در مقابل این عملکرد، مجدداً فروشنده‌ها وارد بازار شده و در روند صعودی نوسان ایجاد خواهند کرد؛ به شرط اینکه شاخص کل محدوده یک میلیون و 500 هزار واحدی را بشکند.

وی افزود: همچنین تحولات، اخبار بودجه و همچنین جریان زمزمه‌هایی از تغییرات سیاست‌های ارزی در بخش‌هایی از بازار شنیده می‌شد و در برخی سهم‌ها و معاملات موثر بود. به طور کلی، در هفته جاری فضای خوب و منطقی در بازار رقم خورد؛ هرچند که خریداران دست به جیب نبوده و سعی می‌کردند، کمی محافظه‌کارانه رفتار کنند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به روند عرضه و تقاضا و ارزش معاملات در هفته آینده، اظهار کرد: معمولاً زمانی که روند بازار سرمایه نوسانی شود، ترس در معاملات افزایش یافته است. به همین دلیل، حجم معاملات در روند نزولی قرار می‌گیرد.

بنیادی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته آینده و حتی هفته‌های بعد با توجه به اینکه بازار نمی‌تواند فعلاً به روند صعودی اصلی خود بازگردد، حجم معاملات در محدوده میانگین هفته گذشته قرار می‌گیرد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors