Please use a valid API Key دلایل افزایش قیمت کویل ورق گرم در بازار غرب میانه آمریکا - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دلایل افزایش قیمت کویل ورق گرم در بازار غرب میانه آمریکا

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از صعودی شدن قیمت کویل ورق گرم در بازار غرب میانه آمریکا حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت کویل ورق گرم در بازار غرب میانه آمریکا به 40 دلار به ازای هر هاندریدویت نزدیک شده است.

در این راستا، شاخص قیمت کویل گرم تحویل به فوب کارخانه میدوست  آمریکا 39.13 دلار به ازای هر هاندریدویت (782.60 دلار به ازای هر تنک) بود که این نرخ نسبت به روز قبل  1.72 درصد  و نسبت به  هفته گذشته  3.16 درصد افزایش نشان می دهد. این محصول در این مدت به ترتیب با قیمت 38.47 دلار و 37.93 دلار به ازای هر هاندریدویت  معامله می‌شد. آخرین بار قیمت این محصول در 3 اکتبر 2022 (11مهر) 39.38 دلار  بود که قیمت ها در یک مسیر نزولی قرار داشتند.

البته شاخص‌های به‌دست‌آمده از معاملات و پیشنهادات خریداران و فروشندگان برای کویل ورق گرم در بازه 37.50 تا 40 دلار به ازای هر هاندردویت گزارش شد.

در بازار شنیده می شود

در همین حال، به نظر می‌رسد کارخانه‌ها قیمت محصولات خود را در سطح اخیر حفظ کنند اما منابع خریدارت غییرات قابل‌توجهی در قیمت‌ها، زمان سررسید و تمایل به انجام معاملات  گزارش دادند. اگر قیمت قراضه افزایش یابد، می تواند به عنوان یک محرک جدید در سطوح فعلی  از کارخانه ها پشتیبانی کند.

نقل قول روز

همچنین یک منبع توزیع کننده به فست مارکتز گفت: کارخانه ها قطعا در  تلاش هستند که قیمت‌ها را افزایش دهند اما ممکن است تلاش‌های آنها به جایی نرسد؛ پس خواهید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors