Please use a valid API Key راه اندازی چندین مرکز تجاری جدید در کشورهای حوزه آسیای میانه، قفقاز و روسیه - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

راه اندازی چندین مرکز تجاری جدید در کشورهای حوزه آسیای میانه، قفقاز و روسیه

مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با توجه به اینکه مراکز تجاری در کشورهای هدف بازوان توسعه تجارت است، چند مرکز تجاری در کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه راه‌اندازی و به زودی به تعداد آنها نیز اضافه می‌شود

به گزارش فولادبان، رحمت‌الله خرمالی  با یادآوری اینکه مراکز تجاری در کشورهای هدف صادراتی بازوان توسعه تجارت هستند، اظهارداشت: این مراکز تسهیل کننده ارائه خدمات و همچنین معرفی کالاها به فعالان اقتصادی دیگر کشورها محسوب می شوند. برهمین اساس، تعدادی مرکز تجاری رسمی در کشورهای حوزه آسیای میانه، قفقاز و روسیه راه‌اندازی شده و به زودی مراکز دیگری نیز اضافه می‌شود.

وی  با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز تجاری در کشورهای هدف به نفوذ در بازار آنها کمک می‌کند، گفت: اهدافی برای این مراکز تعریف شده که ارائه خدمات کسب و کار و مشاوره به فعالین اقتصادی یکی از این اهداف است.

مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه تصریح کرد: مشارکت در حوزه رویدادهای تجاری به عنوان نماینده سازمان توسعه تجارت از اهداف دیگر راه‌اندازی مراکز تجاری است.

وی تصریح کرد: برخی مراکز تجاری خدمات خوبی را تاکنون به فعالان اقتصادی ارائه کرده‌اند و با جذب سرمایه‌گذار و حتی تولیدات مشترک در راستای توسعه تجارت اقدام کرده‌اند و با نفوذ در بازار باعث گسترش مبادلات شده‌اند.

مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه ضعف آگاهی شرکت‌ها در چگونگی ثبت و حضور در بازارها هدف از مشکلات فعالین اقتصادی است،  گفت: در این راستا، ارائه خدمات حقوقی و ثبت شرکت‌ها از دیگر وظایف مراکز تجاری است، ضمن اینکه ارائه خدمات اطلاع رسانی از جمله فعالیت‌های تعریف شده برای مراکز تجاری می باشد.

وی افزود:  با توجه به تحریم‌ها در حوزه نقل و انتقالات مالی بانکی، مراکز تجاری می‌توانند کمک‌های لازم را انجام دهند. در همین حال، این مراکز در انتقال فناوری نیز می‌توانند موثر باشند و با جذب فناوری در قالب سرمایه‌گذاری مشترک در کشورهای هدف، فناوری‌های مورد نیاز را به کشور وارد کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors