جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت نورد تخت در بازار آمریکای جنوبی دوباره صعودی شد

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از قیمت نورد تخت در بازار آمریکای جنوبی حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت نورد تخت در بازار آمریکای جنوبی مجددا  روند صعودی به خود گرفته است.

به گفته فعالان بازار، این هفته عمدتا در منطقه پایداری برقرار بود. در واقع، به دلیل سال نو چینی، هیچ گزارشی از فعالان چینی ارائه نشد اما یک روند صعودی در نرخ حمل و نقل با کشتی را شاهد خواهیم بود.

در این راستا، یک منبع کارخانه ای به فست مارکتز گفت: انتظار می رود نرخ حمل و نقل برای محموله فوریه افزایش یابد.

ورق گرم

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، شاخص قیمت ورق  تخت وارداتی  به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه 710 تا 750 دلار  به ازای هر تن بود که این بازه قیمتی نسبت به هفته قبل افزایش نشان می دهد. این محصول در هفته گذشته با قیمت 690 تا 725  دلار  به ازای هر تن معامله می‌شد.

همچنین شاخص قیمت ورق گرم وارداتی به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه 680 تا 715 دلار به ازای هر تن گزارش شد، این در حالی است که این محصول در هفته گذشته با قیمت 670 تا 730 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

ورق سرد ، پوشش دار

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: شاخص قیمت ورق سرد  وارداتی به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه 740 تا 770 دلار  به ازای هر تن بود که این بازه قیمتی نسبت به هفته گذشته 10 دلار به ازای هر تن افزایش یافت. این محصول در هفته گذشته  با قیمت 730 تا 760 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

همچنین شاخص قیمت ورق گرم گالوانیزه وارداتی به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه 810 تا 850 دلار به ازای هر تن بود که این بازه قیمتی نسبت به هفته گذشته 15 تا 20  دلار به ازای هر تن افزایش نشان می دهد. این محصول در هفته گذشته با قیمت 790 تا 835  دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

علاوه بر این، شاخص قیمت کویل گالوانیزه وارداتی به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه 900 تا 929 دلار به ازای هر تن برآورد شد، این در حالی است که این محصول در هفته گذشته با قیمت 870 تا 920دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors