جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 28 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سبزپوشی بازار سرمایه در هفته آخر دی ماه/ رشد 4 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 28 دی 1401 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز ارزش بازار بورس در پایان معاملات به حدود 7 هزار و 844 میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات خرد نیز 9 هزار و 785 میلیارد تومان را ثبت کرد. از سوی دیگر، تعداد نمادهای مثبت 367 (57درصد) نماد و تعداد نمادهای منفی 276 ( 43درصد) در پایان معاملات ثبت شد.

در ادامه مشارکت حقیقی‌ها برای خرید به 82,4 درصد و برای فروش به 80,5 درصد رسیده است. از طرفی، 127 صف خرید 700 میلیارد تومانی در مقابل 19 صف فروش 305 میلیارد تومانی در بازار امروز دیده شد. همچنین بورس در هفته جاری با توجه به فراز و نشیب‌های اخبار خودرویی و بودجه توانست کانال یک میلیون و 600 هزار واحدی را تثبیت کند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات پنجمین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 2 هزار و 95 واحد رشد داشت و به یک میلیون و 689 هزار و 143 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 2 هزار و 539 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 526 هزار و 188 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 4 هزار و 319 واحدی، رقم یک میلیون و 179 هزار و 239 واحد را نشان داد.

نمادهای «میدکو»،«شتران»،«وامید»،«شپنا»،«خودرو»،«شبندر»و«شستا» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «وساخت»،«شگل»،«دکوثر»،«فسرب»و«قپیرا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «بکام»،«کفپارس»،«دامین»،«واعتبار»و«لسرما» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors