جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 15 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انگلیس و روسیه سال 2023 وارد رکود اقتصادی می‌شوند

بانک آمریکایی گلدمن ساکس پیش بینی کرده است که تولید ناخالص داخلی انگلیس در سال 2023 تقریبا برابر با روسیه رشد منفی خواهد داشت.

انگلیس و روسیه سال 2023 وارد رکود اقتصادی می‌شوند عینک فولادی رکود

به گزارش فولادبان به نقل از سی ان بی سی، برخی کارشناسان اقتصادی می‌گویند: رکود اقتصادی انگلیس در سال 2023 تقریبا برابر با رکود اقتصادی روسیه در همین سال خواهد بود. دلیل آن هم تبعات افزایش شدید هزینه‌های زندگی برای خانوارهای انگلیسی و تأثیر آن بر فعالیت‌های اقتصادی در این کشور است.

در مین حال، بانک آمریکایی گلدمن ساکس پیش‌بینی کرده است که در سال 2023 تولید ناخالص داخلی واقعی در انگلیس رشد منفی 1.2 درصدی خواهد داشت که رشد اقتصادی این کشور بسیار کمتر از رشد اقتصادی 9 اقتصاد دیگر بزرگ جهان خواهد بود.

گلدمن ساکس همچنین برآورد کرده است که اقتصاد انگلیس برای سال 2024 رشد 0.9 درصدی را تجربه خواهد کرد. این بانک آمریکایی می‌گوید در سال جاری اقتصاد روسیه هم رشد منفی 1.3 درصد را به ثبت می‌رساند که دلیل آن هم تحریم‌های اعمال‌شده علیه این کشور ناشی از درگیری نظامی با اوکراین است.

گلدمن ساکس همچنین تصریح کرد: روسیه در سال 2024 دوباره رشد مثبت خواهد داشت و اقتصادی این کشور 1.8 درصد بزرگ‌تر خواهد شد، ضمن اینکه اقتصاد آمریکا برای سال جاری و سال آینده به ترتیب رشد 1.1 و 1.6 درصدی را تجربه می‌کند.

نکته جالب آنکه برای سال جاری گلدمن ساکس برای اقتصاد آلمان هم رشد منفی را پیش‌بینی کرده و می‌گوید تولید ناخالص داخلی در این کشور به عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا 0.6 درصد کمتر خواهد شد.

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors