جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 08 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توضیح عشقی در خصوص حواشی استعفا از ریاست بورس/ تعبیر اتاق رئیس سازمان به اتاق شکنجه

رئیس سازمان بورس در پاسخ به سوالی در خصوص بسته ده بندی حمایت از بازار گفت: مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه حمایت از بازار بیمه سهام و انتشار اوراق اختیار فروش سهام موجود در سبد سهام صندوق‌های درآمد ثابت بود.

توضیح عشقی در خصوص حواشی استعفا از ریاست بورس/ تعبیر اتاق رئیس سازمان به اتاق شکنجه عینک فولادی فولاد

به گزارش فولادبان، مجید عشقی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری درباره دلالی استعفا از ریاست سازمان بورس، اعلام کرد: تصور بنده به این صورت بود که شاید کناره‌گیری از سازمان به نفع بازار سرمایه باشد اما همه اعضای شورا به اتفاق با این استعفا مخالفت کردند و منتفی شد. این مساله باعث شد تا هیچ اسمی از شورا برده نشود و صحبت‌های مطرح شده یک اشتباه خبری بود.

وی ادامه داد: رفتن بنده از سازمان برای روسای سازمان شیرین است و اتاق رئیس سازمان به خصوص در یکی دو سال اخیر اتاق شکنجه بود. با مجلس در تعامل هستیم و این گونه نیست که مجلس برای استعفا فشاری وارد کرده باشد.

همچنین در راستای تقویت بسته ۱۰ بندی حمایتی دولت از بازار سرمایه پیگیری و تعیین چگونگی محاسبات و اعمال سقف برای نرخ خوراک و سوخت صنایع، پیگیری تثبیت فرمول نحوه محاسبات حقوق دولتی معادن، پرداخت سود سهام عدالت حدود ۴۵ میلیون نفر و سودهای رسوبی که در شرکت‌ها مانده بود، انجام شد که این اقدامات ادامه‌دار خواهد بود.

عشقی در پاسخ به سوالی در خصوص بسته ده بندی حمایت از بازار گفت: مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه حمایت از بازار بیمه سهام و انتشار اوراق اختیار فروش سهام موجود در سبد سهام صندوق‌های درآمد ثابت بود که به ثبات بازار کمک بسیاری کرد و همانطور که دیدیم عرضه سهام به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors