جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 03 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

چراغ سبز وزارت صمت به فروش تهاتری محصولات فولادی در بورس کالا/ می‌تواند آغاز مبارکی باشد

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت از فروش تهاتری در بورس کالا استقبال کرد.

سیف الله امیری در گفتگو با فولادبان با اشاره به پیشنهاد فروش تهاتری در بورس کالا اظهارداشت: اگر فروش تهاتری در بورس کالا به جریان بیفتد، تولیدکنندگان، فولادسازان و فعالان زنجیره فولاد باید چگونگی و شیوه اجرای آن را تبیین و اطلاع داشته باشند.

وی با تاکید بر اطلاع فعالان زنجیره فولاد از فروش تهاتری در بورس کالا، گفت: در مرحله بعد و پس از اطلاع فعالان بخش خصوصی باید کارشناسان وزارت صمت این شیوه از فروش را بررسی و اجرایی شدن آن را در بورس کالا نهایی کنند.

این مقام مسئول در وزارت صمت با ابراز خوش بینی از فروش تهاتری در بورس کالا، تصریح کرد: اگر این شیوه معاملاتی ( فروش تهاتری ) در بورس کالا جا بیفتد، جای خوشوقتی است و نه تنها برای محصولات فولادی بلکه برای سایر محصولات و کالاها نیز در بورس کالا قابلیت اجرایی دارد و باید سیاستگذاری شود.

امیری گفت: انجمن‌های زنجیره فولاد و فعالان بخش خصوصی باید با بررسی فنی و کارشناسانه خود میزان و حجم فروش تهاتری را در بورس کالا مشخص کنند و پس از آن دولت و وزارت صمت نیز به تناسب، خدمات و امکانات مورد نیاز بخش خصوصی را فراهم خواهد کرد و در اختیارشان قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: وزارت صمت تلاش دارد با تامین خواسته های بخش خصوصی و در اختیار قرار دادن تسهیلاتی همچون خدمات انرژی ، آب ، برق و گاز، در جهت بهره مندی یکسان افراد و مصرف کنندگان از ثروت عظیم و خدادادی کشور گام بردارد و آنها نیز با جدی گرفتن سیاستگذاری‌ها، این راه را هموارتر کنند که مسلما به سود کشور و مصرف کنندگان نهایی خواهد بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors