گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ از رشد نامحسوس قیمت مقاطع تا تداوم ریزش نرخ ورق گرم آمریکا

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر از شروع معاملات با رشد نامحسوس قیمت مقاطع مهم فولادی حبر می دهد. در این میان، نرخ ورق گرم آمریکا و چین همانند هفته گذشته کاهشی است.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 14 نوامبر

در معاملات روز دو‌شنبه 14 نوامبر ۲۰۲۲، (بیست و سوم آبان ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز1.5 دلارافزایش یافت و به نرخ 629 دلار رسید. همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد نیز با رشد 3.5 دلار، با قیمت 639 دلار، در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز 3 دلار افزایش داشت و با نرخ 349 دلار و 50 سنت فروخته شد، ضمن اینکه قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول بدون تغییر، با قیمت 342 دلار به ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با کاهش 3 دلار و 18 سنت، به نرخ 659 دلار و 77 سنت رسید.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین 5 دلار افزایش داشت وبا قیمت 525 دلار در هر تن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ از رشد نامحسوس قیمت مقاطع تا تداوم ریزش نرخ ورق گرم آمریکا عینک فولادی فولاد

ریز معاملات روز سه‌شنبه 15 نوامبر

در معاملات روز سه‌شنبه 15 نوامبر۲۰۲۲، (بیست و چهارم آبان ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز ۶ دلار افزایش یافت و به نرخ ۶۳۵ دلار رسید. همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد با افت ۳ دلاری، با قیمت ۶۳۶ دلار، در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز ۴٫۵ دلار کاهش داشت و با نرخ ۳۴۵ دلار فروخته شد، ضمن اینکه قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با افت ۵۰ سنتی، با قیمت ۳۴۱ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر، به نرخ ۶۵۹ دلار و ۷۷ سنت رسید.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین ۳ دلار افزایش داشت و با قیمت ۵۲۸ دلار در هر تن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ از رشد نامحسوس قیمت مقاطع تا تداوم ریزش نرخ ورق گرم آمریکا عینک فولادی فولاد

ریز معاملات روز چهار‌شنبه 16 نوامبر

در معاملات روز چهار‌شنبه 16 نوامبر ۲۰۲۲، (بیست و پنجم آبان ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز 0.5 دلار افزایش یافت و به نرخ 634 دلار و 50 سنت رسید. همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد نیز با افت 2 دلار، با قیمت 634 دلار، در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز بدون تغییر و با نرخ 345 دلار فروخته شد، ضمن اینکه قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این با افت 2 دلاری، با قیمت 339 دلار و 50 سنت به ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا هم با کاهش 5 دلار و 45 سنتی، با نرخ 654 دلار و 32 سنت، منعقد شد.

علاوه بر این؛ نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین هم بدون تغییر قیمت با نرخ  528 دلار درهر تن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ از رشد نامحسوس قیمت مقاطع تا تداوم ریزش نرخ ورق گرم آمریکا عینک فولادی فولاد

ریز معاملات روز پنجشنبه 17 نوامبر

در معاملات روز پنجشنبه 17 نوامبر ۲۰۲۲، (بیست و ششم آبان ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افت 4.5 دلاری، به نرخ 630 دلار رسید. همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد نیز با افت 4 دلاری، با قیمت 630 دلاردر هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز 2 دلار کاهش داشت و با نرخ 343 دلار، فروخته شد. ضمن اینکه قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با افت 2.5 دلاری، با قیمت 337 دلار، به ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز با کاهش 2 دلار و 32 سنت، با نرخ 652 دلار رسید.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین بدون تغییر، با قیمت 528 دلار، درهرتن معامله شد.

.ریز معاملات روز جمعه 18 نوامبر

در معاملات روز جمعه 18 نوامبر ۲۰۲۲، (بیست و هفتم آبان ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز6 دلار افزایش یافت و به نرخ 636 دلار رسید. همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه میلگرد نیز با رشد 4.5 دلاری، با قیمت 634 دلار و 50 سنت در هر تن منعقد شد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز 6 دلار افزایش داشت و با نرخ 349 دلار فروخته شد، ضمن اینکه قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با رشد 6 دلاری ، با قیمت 343 دلار به ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با کاهش 6 دلار و 77 سنت، به نرخ 645 دلار و 23 سنت رسید.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین 2 دلار کاهش داشت و با قیمت 526 دلار در هر تن معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *